środa, 7 marca 2012

pomadka BeYu

hej hej :)

dziś mam dla was recenzję pomadki z firmy BeYu , którą dostałam do przetestowania od portalu Uroda i Zdrowie ;)
z tą firmą spotkałam się pierwszy raz, nie bardzo wiem czy jest popularna.. nigdzie jej nie widziałam :)  znacie ją ? macie coś z tej firmy ?

może najpierw pokażę wam kolor  i jak prezentuje się na dłoni

pomadka BeYu ma 4g :) a ceny niestety nie znam :)
ma ładny kolor :) jednak dla mnie jest zbyt jasna :) i wyglądam w niej jak trup dlatego też testowałam ją jedynie w domu.. na zewnątrz nie odważyłabym się tak wyjść :P u osób z ciemniejszą karnacją ten kolor powinien się sprawdzić rewelacyjnie :) ja jej dam jeszcze szansę jak się opalę :)
pigmentacje ma świetną ;)
zapach za to jest okropny.. bardzo chemiczny ;/ mi ona wręcz śmierdzi.. dobrze że się ulatnia i po chwili już go nie czuć..
smaku nie ma jakiegoś szczególnego też lekko chemiczny
konsystencję ma dobrą nie jest ani za miękka ani za twarda
ma bardzo fajne połyskujące wykończenie :)
ładnie się rozprowadza na ustach i nie podkreśla suchych skórek :) zjada się równomiernie ;)

a tak wygląda na ustach :)

Dobrej nocy :)

15 komentarzy:

  1. to w słońcu zdjęcie wygląda całkiem fajnie, ale zastanawiam się czy nie daje zbyt cukierkowego/sztucznego efektu w rzeczywistości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie troszkę taki efekt daje :)

      Usuń
  2. Trochę nie mój odzień :( ale na ustach prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, lubie takie jasne odcienie.

    Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie bym coś przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie,ładnie się prezentuję ale nie mój odcień:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę szminkę, ale w innym odcieniu. Kosztuję 40 zł i jest dostępna w Douglasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za te informacje :)

      Usuń
  6. Mam tę szminkę, ale w innym odcieniu. Kosztuję 40 zł i jest dostępna w Douglasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, też nie mój kolor. Ale nawet gdybym znalazła jakąś dla siebie to 40 zł to na pewno bym nie dała za szminkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem jaśniejsza od Ciebie i lubie takie jaśniutkie kolorki ;) Z Beyu do tej pory miałam kontakt tylko z podkładami (beznadziejne odcienie) a tak to jakoś mnie nawet zbytnio nie ciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie ? mi ? hihi podoba się ten kolor pomadki bo nie mam jeszcze takiego :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze powiem, że daje trochę sztuczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na zdjęciach wygląda ładnie, ale kolor trochę za jasny ja dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że jest taka perłowa

    OdpowiedzUsuń