piątek, 30 marca 2012

projekt denko - marzec

hej :)

dziś pokażę wam co udało mi się zużyć w marcu :)
głównie są to same próbki..
myślałam że uda mi się zużyć więcej ..
w kwietniu liczę że chociaż zużyję do końca jakiś balsam do ciała i krem do twarzy :D

zużyłam też szampon z Garniera owoc granatu i drożdże jednak mamuśka wyrzuciła mi opakowanie i nie załapał się na zdjęcie :)

jeśli macie pytania odnośnie jakiegoś produktu piszcie w komentarzach chętnie odpowiem :)





Miłego dnia życzę ;)

13 komentarzy:

  1. jak się sprawowała mascara Maybelline? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa Twojej opinii na temat suchego szamponu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest całkiem fajny :)
      tani i dobrze odświeża.. jednak lubi zostawić biały nalot i trzeba dobrze go wyczesać ;) u mnie tego nie widać bo mam bardzo jasny blond na głowie :)

      Usuń
  3. Całkiem spore zużycie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest tego aż tak mało, trochę zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brr mam niemiłe "wspomnienia" po dwufazowej ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbkę żelu do mycia twarzy z IWOSTIN . Krem na noc jest również świetny :)
    Hmm a jak ta mascara z Maybelline ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam ten płyn z Ziaji dwufazowy do demakijażu ale mnie podrażniał niestety i go odstawiłam..:(

    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń