piątek, 2 marca 2012

recenzja naklejek od KKCenterhk

hej hej :)

dziś mam dla was małą recenzję taką podsumowującą wodnych naklejek, które dostałam w ramach współpracy ze sklepem KKCenterhk

pokazywałam je już w postach TU , TU i TU
naklejki są łatwe w użyciu..
tu opisałam co i jak KLIK
są też bardzo trwałe nosiłam je póki nie zmyłam czasem prawie tydzień i nie były naruszone
ceny mają różne - ja swoje dostałam za darmo
mają wiele wzorów i kolorów

Ja je bardzo lubię ;) i jeśli ktoś też lubi tego typu zdobienia to polecam :)

Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. bardzo fajne te naklejki:) jak się nie ma czasu na nic to są idealne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie są:D ten pierwszy mani fajnie Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się na czarnych paznokciach, a jak robić zakupy w tym sklepie? To chyba nie jest polski sklep?

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka mnie rozbrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek hello kitty zachwycił mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te naklejki :D
    A jeszcze jak świetnie i dokładnie przyklejone ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczo to wygląda, w sumie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie są . zapraszam do mnie . podoba ci się mój profil - obserwuj go jeśli chcesz

    OdpowiedzUsuń