czwartek, 29 marca 2012

Revlon - Slipper

witajcie ponownie :)

chciałam wam pokazać top coat z Revlonu ;)

przy okazji zobaczycie obecną długość moich paznokci ( mają chwilowy kryzys i mam nadzieję że szybko wrócę do długich, które tak kocham )

mój nazywa się Slipper ;)
u Greatdee85 na blogu widziałam jeszcze 2 inne ;)
link do tego posta
pisała że można je spotkać w Pepco po ok. 10 zł ( u mnie niestety tego sklepu nie ma )
ja swój dostałam jako wygraną w konkursie :)
daje fajny efekt ;)
paznokcie świetnie się mienią :)
muszę jeszcze kiedyś nałożyć go na czerwony lakier ;)
konsystencja rzadka :) drobinek jest sporo już przy pierwszej warstwie :)
pędzelek jest klasyczny :) dobrze się nim maluje :)
na paznokciach miałam mleczny lakier ;)

1 warstwa
2 warstwa
3 warstwa
Lubicie brokaty na paznokciach ?
Macie te lakiery z Revlonu ?

Miłego wieczoru życzę :)

21 komentarzy:

  1. właśnie widziałam je w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet jedna warstwa daje ładny efekt :) na jakimś kryjącym, wyrazistym kolorze podkładowym będzie ciekawie wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jednym słowem wow ! :)
    Ale gorzej ze zmywaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo!!! Jest przepiękny, nie mam takiego czerwonego top coatu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja za takimi błyskotkami nie przepadam, ale przyznam, że całkiem fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prezentowałby się na czerwonym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za brokatami, ale te wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że ładnie wyglądałby na jakimś beżowym lub czarnym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. po pierwszej warstwie wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak wyglądałby na czarnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepięknie, ale pewnie ciężko się zmywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest prosty sposób na zmycie brokatów :D
      nasączamy wacik zmywaczem przykładamy do pazurka potem owijamy folią czekamy kilka min i gotowe :)

      Usuń
  12. Fajny efekt. Wczoraj kupiłam z tej serii lakier Galaxy, w najbliższym czasie mam zamiar zrecenzować go na moim nowym blogu :)
    Pozdrawiam, Kawa
    kawa-i-czekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię brokaty, ale jak przychodzi do ich zmycia to jest trochę gorzej :P i nie wiem czemu, ale metoda ze sreberkiem u mnie nie działa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam Galaxy, wygląda super tak jak i ten, ale weź go potem zmywaj...

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te topy, ten, który masz musi wyglądać świetnie do odświeżenia klasycznego czerwonego mani!
    Ja miałam ochote starszną na Galaxy, ale jak na złośc własnie jego brakowało w moim Pepco!

    OdpowiedzUsuń