wtorek, 13 marca 2012

Vipera - cień Younique

hej hej :)

dziś mam dla was recenzje cienia z firmy Vipera z serii Younique :) dostałam go do przetestowania dzięki portalowi Uroda i Zdrowie :)
zrobiłam makijaż z jego użyciem ale zdjęcia mi kompletnie nie wyszły bo światło nie było zbyt dobre i praktycznie nic nie widać.. aż wstyd wstawiać..

przyszedł do mnie w bardzo ładnym kartoniku
opakowanie oraz cień wyglądają tak :
 bardzo fajnie że w opakowaniu jest lusterko i gąbeczka do szybkiej poprawki sprawdzą się idealne :)
cień ma w sobie delikatne drobinki widać to jedynie gołym okiem na zdjęciach ciężko było uchwycić :)  na wykończeniach znam się średnio ale wydaje mi się perłowe :)
z cieniem bardzo fajnie się pracuje :)
na bazie utrzymuje się kilka dobrych godzin :)
jest dobrze napigmentowany ale łatwo stopniuje się jego intensywność :)
dobrze się rozciera i łączy z innymi cieniami :)
kolor też ma dość ciekawy :) szary ale z maluteńką domieszką brązu :)
jedynym i myślę że małym minusem jest to że cień odrobinę się osypuje przy nakładaniu trzeba więc bardzo uważać albo resztę twarzy malować później..

widziałam ostatnio te cienie u siebie w sklepie i myślę że skuszę się jeszcze na jakiś kolorek :)
w sklepie widziałam że są testery polecam sprawdzić i pomacać bo cień jest naprawdę przyzwoity jak na cienie z niższej półki cenowej ! :) może przypadnie wam do gustu tak jak i mi ? :)

13 komentarzy:

  1. Akurat ta seria jest bardzo dobrze napigmentowana, ma dużo neonowych odcieni, pełnych brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, ciekawie się prezentuje. Domyślam się, że na oku wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny kolorek - trochę przypomina chanelowy Fauve.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z tej serii taki jasny odcień,pokruszył mi sie,ale mam też fiolet i jestem zadowolona,choć cienie blakną troszke w trakcie noszenia;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam sobie niedawno cień z tej serii tyle, że jasny i nie mam aż takeigo problemu z obsypywaniem, ale ogólnie dobry produkt mam ochotę na jeszcze jakiś inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można je dostać? śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że w małych osiedlowych drogeriach najłatwiej je znaleźć ;) przynajmniej u mnie w takich są :)

      Usuń
    2. właśnie zauważyłam że mają sklep online
      http://www.viperasklep.pl/

      Usuń
  7. Zdecydowanie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ma kolor, taki dosyć nietypowy:)

    OdpowiedzUsuń