niedziela, 4 marca 2012

wycieczka

hej słoneczka :)

wczoraj wybraliśmy się ze skarbem i z jeszcze jednym znajomym na mały wypad za miasto.. była piękna pogoda :) oczywiście ja musiałam być kierowcą :D chłopakom to nie przeszkadzało - mogli wypić sobie piwko :D
uwielbiam jeździć ale narazie się jeszcze uczę  - bo kurs to nie wszystko..

wieczorem już większą paczką trafiliśmy do kolegi do domu a później do baru :)
było świetnie :)

dzisiaj mieliśmy jechać gdzieś w okolice Sobótki .. znajomi którzy z początku byli pierwsi do wyjazdu niestety nas wystawili w ostatniej chwili..
wybraliśmy się ze skarbem za to na przepyszny obiad - pierwszy raz byłam w tej restauracji, jedzenie było pyszne.. było go mega duuuużo - mimo tego że byłam głodna nie byłam w stanie zjeść swojej porcji.. jednak swoją cenę też miało ;)

później pojechaliśmy nad odrę.. też byłam akurat w tym miejscu pierwszy raz :)
później odwiedziliśmy klasztor w Lubiążu :)

i kilka zdjęć z dzisiejszego dnia :)




Mam nadzieję że wy również miło spędziłyście ten weekend :)

Mam kilka zaległości w recenzjach więc możecie spodziewać się w tym tyg recenzji tuszu, antyperspirantu, masła do ciała, pomadki, cienia + makijażu i myślę że kremu BB :)

Dobrej nocy :)

7 komentarzy:

  1. Nie ma to jak udany weekend :)

    Podoba mi się Twój blog, taguję, obserwuję i będę zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie! I.
    www.feszyn-wiktim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze marzy mi się jakiś weekend poza miastem :(. Widzę Dolny Śląsk ach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wyprawy do Sobótki. jak byłam mała jeździliśmy tam bardzo często. obecnie wybieram się tam często ze względów sentymentalnych, że tak to ujmę. :P no i oczywiście aby odpocząć i pooddychać świeżym powietrzem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ale Ci zazdroszcze, mi też by się przydała taka wycieczka za miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wybrać się w okolice Sobótki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm... ciekawe miejsce, nigdy o nim nie słyszałam ;) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń