poniedziałek, 12 marca 2012

zakupy

hej :)

w sobotę byłam z rodzicami na zakupach :) głównie ciuchowych ale małe zakupy kosmetyczne też poczyniłam :) z ciuchów kupiłam sobie 2 białe bluzki na krótki rękaw tzw. basic i jedną koralową z rękawem 3/4.. do tego w moje łapki trafiła czarna narzutka już na wiosnę ;) i zestaw marynarka + spódnica na matury :)

a kosmetyczne pokażę za moment :)
w Rossmannie chciałam kupić olejek z Alterry ale jak przyszło co do czego to o nim zapomniałam :D no cóż.. mam nadzieję że jeszcze go upoluję w najbliższym czasie :P
a w Douglasie kupiłam zwykły bezbarwny lakier :) próbkę perfum dostałam w gratisie od bardzo miłej pani która dzielnie szukała ze mną też odpowiedniego dla mnie podkładu.. ostatecznie na nic się nie zdecydowałam bo w każdym coś mi nie pasowało..
Miłego dnia :)

Ps. Później jeszcze notka o kremie BB :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawe jak u Ciebie się maseczka sprawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To suchy szampon? Jak tak to daj mi znać jak się spisuje i jak wygląda cenowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak perfumki? :) ładnie pachną?

    OdpowiedzUsuń
  4. O, też właśnie kupiłam Biosilk, niezła promocja jest w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u mnie w Rossmannie nie ma tego oleju, chętnie bym go kupiła. Mam nadzieje, że pojawi się recenzja suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń