wtorek, 10 kwietnia 2012

Dzisiejszy dzień

hej piękne ;)

dziś miałam ostatni dzień wolnego.. jutro znów do szkoły..
wybraliśmy się nad wodę ;) ubrani oczywiście w ciepłe kurtki !
było dość chłodno i wietrznie.. ale dało się posiedzieć ;)
chłopcy łapali sobie ryby a ja odpoczywałam :) miałam pełen relaks :)
ulubione piwko + chipsy ;)  a do tego gazetka :)
wybrałam Show ponieważ można poczytać o życiu gwiazd
są ciekawe wywiady z  nimi.. jest ponad 100 stron do przejrzenia a kosztuje tylko 1,50 :)
idealna gazetka na taki wypad nad wodę
chociaż mogłoby być w niej więcej o kosmetykach :)

kilka zdjęć :)





A jak wy spędziłyście ten dzień ? Miałyście jeszcze wolne ? :)

Miłego wieczoru :)

14 komentarzy:

  1. mój ulubiony smak chipsów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te chipsy i redsa omg <3 ja dziś zdawałam wewnetrzny egzamin na prawko !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdany zdany !:) w tym tygodniu zaczynam jazdy! nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spędziłam go na zakupach rano Natura, a po południu centrum handlowe ♥
    Pogoda była taka piękna, że szkoda gadać. Było chyba +15 stopni, bo mi było gorąco w płaszczu..eh..:P
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę , że całkiem przyjemnie spędziłaś dzień :) Aż ci sama zazdroszczę takiego wypadu nad wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak, relaks na świeżym powietrzu jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie.. można odpocząć od wszystkiego :)

      Usuń
  7. niestety wolnego nie miałam. Uwielbiam takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jazdy jazdami najgorzej bd na egzaminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety wczorajszy dzień spędziłam na marudzeniu na brzuch i kręgosłup i dzisiaj niestety powrót na uczelnie, ehh ja chce wiecej wolnego!
    Ja też lubie Reddsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj kiedy ta wiosna zagości na dobre !!! będzie się można na trawie wylegiwac!

    OdpowiedzUsuń