niedziela, 22 kwietnia 2012

Garnier - Clean Sensation kulka

hej ;)

a jednak Garnier ;)
mam dla was recenzję drugiego antyperspirantu, który otrzymałam od firmy Garnier w ramach współpracy :)

TUTAJ możecie przeczytać o wersji w spray-u


pojemność - 50ml

cena - ok. 10 zł

wydajność - bardzo dobra ! używam, używam i jeszcze jest go ciągle sporo

opakowanie - bardzo fajne, zgrabne .. przy otwieraniu i zamykaniu słychać taki bardzo delikatny trzask - możemy mieć pewność że się nam nie otworzy i niczego nie pobrudzi

zapach - delikatny i przyjemny długo utrzymuje się na skórze praktycznie do wieczora

działanie - chroni i to bardzo dobrze :) nie zostawia białych śladów.. ale zauważyłam że troszkę się klei i trzeba jakiś tam czas po aplikacji odczekać bo możemy sobie zrobić nieestetyczny mokry ślad na bluzce, który już nie zniknie i bluzka od razu musi iść do prania..
 

tu możecie zobaczyć  jak wygląda na skórze


podsumowując - całkiem fajny jednak ja się nie skuszę już na niego przez ten efekt klejenia :) o wiele bardziej wolę spray jednak jeśli ktoś lubi antyperspiranty w formie kulki powinien być zadowolony :)

8 komentarzy:

  1. Jestem na maxa zadowolona z tej firmy. Ostatnio prezentowałam na moim blogu antyperspirant - jajko i jest fenomenalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też używam garniera i bardzo go lubię, niestety ten efekt klejenia jest nie do zniesienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja strasznie lubię antyperspiranty w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za kulkami jedynymi wyjatkami sa blokery

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zakupię, jednak muszę najpierw skończyć ten co mam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kulki Garniera. od dłuższego czasu się z nimi nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy antyperspirant. Ja miałam jak dotychczas tylko jeden z garniera z tych najnowszych. :)
    Chyba się skuszę na niego.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te kulki z Garniera:)

    OdpowiedzUsuń