piątek, 6 kwietnia 2012

Meet Me At Coral Island + Chanel

hej ;)

Jak tam wasze przygotowania do świąt ?
u mnie idą pełną parą :)

dziś znów paznokcie ;P
połączenie pięknego koralu i Chanel

ostatnio były z naklejkami od Diora i BMW  ;P
o lakierze post jest TU
a naklejki dostałam od sklepu KKCenterhk :)

dodałam do nich troszkę bulionu żeby wyglądały ciekawiej :)
bulionik możecie zakupić w tym jak i w innych kolorach na tej stornie KLIK są też różne wielkości :)



Co o nich myślicie ?

Miłego dnia :)

21 komentarzy:

  1. śliczny ten lakier :)
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Catrice ma w swojej ofercie lakier o tej nazwie - czy to ten masz na paznokciach?
    Piękny jest, takiego różowego koralu jeszcze nie mam a jeśli to ten lakier, o którym myślę to w najbliższym czasie muszę go sobie kupić w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to ten :)
      polecam ! warto kupić ja go kocham i często mam go na pazurkach :) tylko użyj bazy pod niego bo bardzo farbuje paznokcie na różowo :P
      w poście jest link do jego recenzji :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź i radę, nie widziałam tego linku. Pozdrawiam Wielkanocnie :)

      Usuń
  3. Wow ! Szczena to mi opadła :)
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten lakier ;) Efekt na paznokciu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow mega ci to wyszlo!!! :)
    obserwuje obowiązkowo! :):)



    wlosomaniactwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba kolor lakieru i jak dla mnie są już troszkę przedobrzone te pazurki, odstawiłabym jedno ze `świecidełek`. Albo w ogóle sam lakier zostawiła. Ja tam nie przepadam za ozdobami na paznokciach denerwują mnie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten lakier zawsze się tak zapowietrza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba wina nawierzchniowego ale pewna nie jestem :)

      Usuń