wtorek, 3 kwietnia 2012

Mgiełka do włosów

hej :)

dziś mam dla was taki szybki post o mgiełce do włosów jaką sobie przygotowałam z półproduktów ze strony Zrób sobie krem
wspominałam już o tym w poście zakupowym KLIK


do swojej mgiełki użyłam :
  • 110 ml wody
  • 7,5 ml wyciąg z aloesu koncentrat 10x
  • 2,5 ml hydrolizat keratyny

bałam się że może obciążyć mi włosy więc dodałam więcej wody niż początkowo planowałam
myślę że następnym razem zrobię bardziej stężony roztwór bo nic takiego się nie dzieje a użyłam jej już 2 razy :)

biorę się za pisanie pracy z biologii ;/
później idę z koleżanką na pogaduchy :)

Miłego dnia :) 

7 komentarzy:

  1. Fajna :) Ja nadal się boję eksperymentować z półproduktami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja keratyny nie dodawałam, bo wole do maseczek czy odżywek raz na jakiś czas żeby włosy nie miały przesytu od niej, szczególnie że praktycznie co drugi dzień mgiełki używam np przed olejowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mgiełka. Następnym razem jak będe zamawiać z ZSK to kupie takie półprodukty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna :) Ja boję się eksperymentować, bo właściwie nie znam się na czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym nawet takiego czegoś nie wymyśliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz jak działa kiedy już jej troszkę poużywasz:)

    OdpowiedzUsuń