niedziela, 29 kwietnia 2012

paczka od KKCenterHK

hej piękne ;)

piękna pogoda w końcu :) ja od 3 dni łapię promyczki słońca :)
troszkę się opaliłam :) od 3 dni chodzę w spódnicach i sukienkach :)
czuję że mam już wakacje i że zbliża się lato ;)

obiecałam post o czekoladzie i taki się pojawi jeszcze dziś ;)
narazie chciałam pokazać co dostałam w ramach współpracy ze sklepem KKCenterHK




klej niestety przyszedł bardzo ciągnący i glutowaty.. nie da się go użyć więc wylądował w koszu .. szkoda bo nie mam jak przetestować tego czy jest trwały itp.

Miłego dnia ;)

6 komentarzy:

  1. Ja sobie tym razem też wybrałam naklejki, pajączki podbiły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy. :)
    Ja nienawidzę tipsów!
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą firmą ... To okazja chyba do wypróbowania ale przedtem jestem zobowiązana załatwic inne sprawy kosmetyczne min. zamówic paletę sleek i kosmetyki z Biochemii Urody :) Pozdrawiam i zapraszam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Może klej przeszedł długą podróż w takiej pogodzie, to mu zaszkodzilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to pudełeczko po paznokciach zapewne jak to mi potem by mi się do czegoś przydało :)

    OdpowiedzUsuń