czwartek, 5 kwietnia 2012

paznokcie BMW

Hej piękne ;)

dziś chciałam wam pokazać paznokcie BMW :)
do ich wykonania użyłam naklejek ze sklepu KKCenterhk
te naklejki znajdziecie tutaj a ich cena to $2,82

możecie zapłacić mniej po wpisaniu kodu rabatowego
wszystko jest wyjaśnione w tym poście KLIK

o naklejkach z tego sklepu pisałam już wiele razy.. uwielbiam je !!
to szybka i bardzo prosta metoda na ozdobienie paznokci ;)
z tymi również nie było problemu przy przyklejaniu itp.
świetnie przylegają i w ciekawy sposób ozdabiają nasze paznokcie ;)
same zobaczcie :)




17 komentarzy:

  1. na ten wzorek bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bym się skusiła na ten wzorek:D w czerwcu jadę na spot fanów BMW i akurat by mi pasowały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli możesz to byłabym bardzo wdzięczna:) powiedz mi może co ja bym mogła Ci wysłać za te naklejki?

      Usuń
  3. Nie jestem maniaczką samochodów, ale dość fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wzorek fajny, jednak nie dodałabym ich do frencha. Ogólnie wygląda to ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. A taki wzorek jest inny od tych wszystkich serduszek , kwiatuszków czy też kropeczek :)
    Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie bo coś innego ale nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia masz jeszcze dostęp do takich naklejki

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, ja również chcialam zapytac czy masz Kasiu nadal dostep do tych naklejek??

    OdpowiedzUsuń