niedziela, 15 kwietnia 2012

Przekąska od firmy Wasa

Hej piękne :)

dziś napiszę wam o moim ostatnim odkryciu czyli o przekąsce a raczej chrupkiej kanapeczce z firmy Wasa ;)
reklamy tej kanapeczki widziałam już dawno w telewizji jednak dopiero kilka dni temu znalazłam ją u siebie w sklepie ;) wcześniej jakoś nie rzuciła mi się w oczy :)
uwielbiam chrupkie pieczywo z tej firmy więc od razu wzięłam jedną taką przekąskę na spróbowanie ;) chrupie i ma całkiem pyszne nadzienie ( ja wybrałam kremowy serek z pomidorkami i bazylią ) muszę też stwierdzić że zaspokaja taki pierwszy głód.. nie najadłam się nią niewiadomo na jak długo ale z pewnością ponad godzinę miałam spokój :)
ta kanapeczka jest dobra gdy nie mamy czasu na to by zjeść coś konkretniejszego :)
w opakowaniu są takie 2 sztuki :)
a tak wygląda nadzienie po rozsunięciu naszej przekąski / kanapeczki

Próbowałyście już kanapeczek z firmy Wasa ?

18 komentarzy:

  1. te kanapeczki sa w lodowkach?:) nie zepsuje sie ten serek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są w lodówkach ;)
      wątpię żeby się zepsuł ;D nie jest to taki typowy serek przypomina go tylko z wyglądu a konsystencję ma taką zbitą i gęstą jak nadzienie w niektórych ciastkach :D mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi ? :p

      Usuń
  2. Te kanapeczki są super, też je bardzo lubię :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam do czynienia tylko z takimi pojedynczymi, a te kanapeczki wyglądają całkiem smakowicie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. probowalam juz jakis czas temu, a poczatku mi smakowaly ale szybko sie przejadly :P ... najbardziej lubilam te w zielonym opakowaniu, nie pamietam z czym byly ale pewnie z ziolami :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tego nie jadłam, ale z chęcią spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam tego ale aż zgłodniałam jak patrzę na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja spróbowałam ale dla mnie czuć sztucznością, to już wolę wasę i sama sobie serkiem posmarować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe to cuś. :P
    Nie próbowałam i nie wiedziałam o istnieniu wgl czegoś takiego. :D
    Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy takiej kanapeczki nie jadłam ale chyba czas najwyższy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem uzależniona od chrupkiego pieczywa ( zaczynając od chrupkiego pieczywa kończąc na waflach ryżowych) , ale te kanapki jakoś zawsze omijałam.. może w końcu się skusze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadłam taką w zielonym opakowaniu już nie pamiętam jaki smak ale jak dla mnie trochę mdła była. Pieczywo chrupie rónież bardzo lubię ale też nie każde musi być miększe nie lubię takiego twardego i żeby mi nic między zęby nie wchodziło :) co się szczególnie zdarza przy waflach ryżowych

    OdpowiedzUsuń