poniedziałek, 30 kwietnia 2012

TAG - 11 questions

hej hej :)


ten TAG przywędrował i do mnie ;) postanowiłam go zrobić ;)
otagowały mnie dwie osoby więc mam 2 komplety pytań :)
Nowicjuszka i MadzikSmile - dziękuję :*


Zasady :
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań im przyznanych.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu.

3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu.
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


Pytania od Nowicjuszki :)

1.      Czy używasz różne pudełka po kosmetykach do chowania jakiś drobiazgów?
  • tak używam
2.      Korzystasz z promocji?
  • bardzo często
3.      Czy kupujesz same markowe ubrania, kosmetyki, itp. czy nie brzydzisz się second-handów? 
  • nie brzydzę się ale tam nie kupuję, zazwyczaj ubrania kupuję w tzw. ścieciówkach a kosmetyki w drogeriach
4.      Wolisz zimę czy lato?
  • wolę lato
5.      Czy farbowałaś włosy? Ile razy, w jakim wieku pierwszy raz? Z jakiego koloru na jaki?
  • farbowałam i farbuję nadal :) ile razy to już robiłam nie pamiętam.. obecnie rozjaśniam swój jasny blond bardziej pasemkami.. pierwszy raz w 1 albo 2 klasie gimnazjum z jasnego blondu do platyny
6.      Masz w kosmetykach porządek czy „kontrolowany”  misz-masz?
  • misz-masz
7.      Wolisz oglądać filmy czy czytać książki jak masz wolny czas?
  • lubię czytać ale też oglądać filmy - zależy na co mam ochotę to to robię
8.      Czy bez pomalowanych paznokci nie wyobrażasz sobie życia?
  • nie wyobrażam .. muszę mieć albo pomalowane albo zażelowane ;D
9.      Gdzie planujesz wakacje?
  • jeszcze nie wiem ;D
10.  Czy masz jeszcze jakieś hobby oprócz prowadzenia bloga?
  • mam kilka zainteresowań ;)
     11.  Ile masz par butów na obcasie? A może wolisz płaskie obuwie?
  • 3 pary , na płaskim też lubię ;)

Pytania od MadzikSmile :)


1. Jeśli miałabyś wybrać między zamieszkaniem i pracą w Anglii lub USA, to który kraj byś wybrała? Uzasadnij swoją odpowiedź.
  • Myślę że USA - jakoś bardziej mnie tam ciągnie ;) i o wiele bardziej podoba mi się sposób życia właśnie w tym kraju :)
2. Jeśli mogłabyś pozbawić świat jednej złej rzeczy co by to było?
  • myślę, że byłaby to jakaś choroba
3. Załóżmy, ze wygrałaś kupon o wartości 10000zł do wykorzystania na co tylko chcesz co by to było?
  • wycieczka coś dla najbliższych i kosmetyki oraz ubrania dla mnie
5. Masz jakieś zwierzątko?
  • mam nawet 2 :P psa i kanarka :)
6. Jaką muzykę lubisz?
  • wszystko co wpadnie mi w ucho :)
7. Pieniądze, miłość czy rodzina? Uzasadnij swoją odpowiedź.
  • miłość i rodzina - bo najważniejsze to mieć kogoś obok kogo kochamy a pieniądze zawsze się znajdą
8. Ulubiona część ubioru? (np. sweter, bluza, dżinsy, T-shirt itp.)
  • dżinsy - pasują do wszystkiego
9. Z domu nie wyjdę bez...?(Wymień tylko rzeczy kosmetyczne w liczbie 4)
  • tuszu do rzęs, pudru matującego, odrobiny bronzera i perfum
10. Ulubiony zapach?(np. cytrusowy, kwiatowy, świeży, morski itp.)
  • ostatnio lubię słodkie zapachy i  to dość ciężkie
11. Wymarzone wakacje?(gdzie co  i jak?)
  • Malta, Maroko, Bułgaria i wiele by wymieniać :D
         
Postanowiłam nie tagować 11 osób bo nie mam pojęcia kto jeszcze nie dostał tego tag-u ;) każda chętna osoba niech go zrobi i poczuje się otagowana przeze mnie ;)


Moje pytania do was :
1. Jaki kosmetyk zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę ?
2. Jaka jest twoja ulubiona pomadka - a może nie używasz ?
3. Czego się boisz ?
4. Ulubiony napój ?
5. Jakich perfum używasz najczęściej ?
6. Jaki był twój najdroższy kosmetyk ?
7. Wolisz sukienki czy spodnie ?
8. Jaki jest twój ulubiony serial ?
9.  Jakie są twoje ulubione sklepy z ciuchami ?
10. Lubisz świeczki ?
11. Jak byś się opisała w 5 słowach ?


Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Miałabym całkiem podobne do Ciebie odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, wakacje zależą od tego czy matura dobrze pójdzie :D lepiej sie szybko chwal jak Ci dzisiaj poszło :)

    OdpowiedzUsuń