niedziela, 22 kwietnia 2012

Ulubione lakiery do paznokci w kwietniu :)

hej :)

właśnie szykuję dla was 2 recenzje ;)
jedna będzie dotyczyła produktu z firmy Garnier a druga produktu z firmy Nivea :)
jeszcze nie wiem, która się pojawi jako pierwsza :)

narazie jednak napiszę o lakierowych ulubieńcach :)
chciałam wam pokazać moje 4 ulubione lakiery w kwietniu :)
cały miesiąc maluję nimi paznokcie na zmianę ;)

 
1. lakier z firmy MIYO -  pokazałam go TUTAJ
2. lakier z firmy VIPERA o nr 820
3. lakier z firmy Barry M. - pokazałam go TUTAJ
4. lakier z firmy Catrice - pokazałam go TUTAJ i TUTAJ
Jakich lakierów używałyście najczęściej w kwietniu ?

Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. zdecydowanie w tym miesiącu królują u mnie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Viperowy wygląda świetnie, zawsze łapie się za takie kolory ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Koralowa wyspa faktycznie przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory tych lakierów są fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w kwietniu miałam dwa lakier-morski i różowy(obecnie). :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odcienie :)

    Zapraszam do siebie: http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z vipery jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z vipery jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten z vipery jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej obie recenzje na raz dawaj. ;D
    Najbardziej podoba mi się kobalt, miętka i koral z Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten z Catrice to rowniez i moj ulubieniec:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W kwietniu? Chyba mięta najczęściej u mnie gościła ;)

    OdpowiedzUsuń