poniedziałek, 16 kwietnia 2012

zakupy i paczka ;)

Hej piękne ;)

Dopada mnie jakieś choróbsko i nie mam siły na napisanie recenzji dla was..
a kilka mam zaległych... ah.. ;/
idę zaraz pod kołdrę z gorącą herbatą..
muszę wytrzymać jeszcze jakoś te 2 dni w  szkole..

W poprzednim tyg. dostałam paczuszkę z szybkiej wymianki z Atiną :)
oto jej zawartość ;)
Ślicznie dziękuję ;)

Kupiłam też prezent na urodziny dla przyjaciółki ale nie mogę wam go narazie pokazać bo wiem że tu zagląda i jak zobaczy to nie będzie mieć już niespodzianki :D

Zrobiłam też kolejne małe zakupy kosmetyczne :) ( pierwszy raz kupiłam ten zmywacz z Biedronki.. nigdy wcześniej go nie miałam a sklep mam 300m od domu :P - mam nadzieję że się sprawdzi bo ma wiele dobrych opinii )
Kupiłam też nowe balerinki ( w rzeczywistości są kruczo czarne ) :)
Planujecie jakieś zakupy w tym tygodniu ?
Ja już raczej nie ;)

Miłego wieczoru i dobrej nocy :)

13 komentarzy:

  1. A mi wszelkie gąbki podrażniają skórę a szkoda bo wolę myć się gąbką pod prysznicem niż bez.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie jeszcze nie;/
    ale jeszcze poczekajmy do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuje się wyleczyć, bo byłam dzisiaj na treningu i chodzenie z kijkami w takie zimno nie wyszło mi na dobre :/
    Balerinki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmywacz mam w domu i jest najlepszy jaki może być :)
    Baleriny są śliczne :)
    Ja jak narazie zrobiłam zamówienie w sklepie z biżuterią oraz z kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat zmywacza z Biedry nie mogę zcierpiec, mimo że za tę pojemnośc cena na prawdę atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chciałam nic kupować już, ale niestety pokończyły mi się kosmetyki i muszę uzupełnić kosmetyczkę z pielęgnacją;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj ja już zakupów nie planuję w tym tygodniu,a ni przyszłym, bo ostatnio same zakupy koło mnie krążą(zbieg okoliczności?) :P
    fajne zakupy i bardzo fajna wymianka. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie dezodoranty z rexony z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, dostałam dziś naklejki:) jeszcze raz dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten zmywacz :) Śliczne buciki! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śledzę twój blog od kilku dni...
    Bardzo fajny!!!
    Zapraszam do mnie
    Daję Cię do Obserwatorów!!
    Może Cię mój blog zainteresuje!!
    http://mazia86.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń