sobota, 21 kwietnia 2012

Zakupy - znowu :D

Hej piękne !

cały tydzień siedziałam w domku i miałam mnóstwo czasu jednak choróbsko nie dało mi nic dla was wyskrobać :) nadrobię w następnym tyg.  te zaległe recenzje :)

wybrałam się dziś na zakupy z rodzicami :)
następne planuję dopiero za 3 tyg. :p

oczywiście napadłam na Rossmanna :)


a z ciuszków kupiłam 2 bluzki, sukienkę ( na zdjęciu ma troszkę inny kolor niż w rzeczywistości ) i kupiłam też butki do wyjazdów nad staw, biegania wokół domu itp.

 
Jak wam minął dzień ?
Kupiłyście coś ? :)

23 komentarze:

  1. też ostatnio kupiłam ten suchy szampon i odżywkę z Isany

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buciki:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek jest cudowny, uwielbiam jego zapach:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze kupić tą odżywkę z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kiedyś wypróbować ten suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś sprzątałam i prałam, zero zakupów:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie na rozdanie!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gdzie widziałaś promocję błyszczyku matowego firmy Basic? Bardzo chcę go kupić. Idealna kobieta o nim pisała a ty jej dodałaś komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio kupiłam sobie tą odżywkę do włosów z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem jak najbardziej za xD
    Nie wiem jakie tam są kolory ale chciałabym albo ten który widziałam, albo taki bardziej fuksjowy z chłodna nuta.

    A powiedz mi czy zamiast rozświetlacza może być cień którego sama używam w tym celu bo fajnego rozświetlacza nie widzę nigdzie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio patrzyłam na tą odżywkę z Isany:))
    Fajne zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie uzylam go raz wiec nie moge nic konkretnego na jego temat napisac,poki co zaobserwowalam ze wlosy jeszcze szybciej mi sie przetluszczaja.

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa nie wiem czy sie poprzedni komentarz zapisal bo jestem na telefonie jesli tak to miskuzi za spam xd raz uzylam tego olejku dopiero i nie moge na razie nic na jego temat napisac wiem tylko ze moje wlosy szybciej sie przetluszczaja.

    OdpowiedzUsuń
  14. też ostatnio napadłam Rossmanna i kupiłam kilka produktów z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna sukienka, bardzo zwiewna-idealna na lato! :>
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy :)

    Zapraszam do siebie: http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam suchy szampon z Isany, ale wydaje mi się że Syoss jest lepszy)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń