wtorek, 24 kwietnia 2012

zakupy :)

Hej :)

ja już mam wolne od szkoły w czwartek i w piątek jest zakończenie ( rozłożyli nam to na 2 dni - może to i lepiej ) w maju już matury - leci ten czas.. leci..

a skoro wolne to poszłam na zakupy :D
miałam kupić tylko spodnie :) a przy okazji odebrałam zamówienie z Avon-u :)
za torebką chodziłam 2 miesiące i za każdym razem gdy chciałam kupić nic ciekawego nie było a dziś gdy poszłam bez planów wyszłam z tym cudeńkiem :) nie jest ani za duża ani za mała taka w sam raz :)

zamówienie z Avonu :
na maturę ( długopisy i rajstopki ) :
spodnie :
torebka :
a miałam nic nie kupować :D i wyszło jak zawsze ;D

Miłego dnia :)

Ps. Dziś napiszę wam jeszcze o moim ostatnim odkryciu - a dokładniej o czekoladzie :)

25 komentarzy:

  1. fajna torebka :)
    powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Połamania pióra:)
    Tj.długopisów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki maturzystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Ciebie. :)
    Bardzo ładna torebka! :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam zakończenie w piątek , a terminy matur się zbliżają dużo za szybko :) ładna torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, już nie mogę się doczekać tego wpisu o nowym odkryciu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Ile długopisów ;)
    Spodnie mają fajny kolor a torebka jest świetna :) Mi samej by się taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też miałam przygotowany zapas długopisów na maturę ;) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu matura, będzie dobrze, bede trzymała kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna torebeczka ja ostatnio jestem na etapie szukania małej torebeczki

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jest zawsze dokładnie tak samo - a nie miałam nic kupować... :D Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. słoneczko powiedz mi kupiłaś już ten matowy błyszczyk? jak nie to ładnie sie usmiecham o czerwony a jak kupiłaś to i tak będę się cieszyć bo chce wypróbować matowe usta xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś oTAGowana u mnie na blogu, serdecznie zapraszam do zabawy! :)
    http://i-think-about-cosmetics.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekowac a jak nie bedzie to jakis rózowy czy fuksjowy xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś oTAGowana :)
    http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna torebka:)
    Powodzenia na maturze ;)

    OdpowiedzUsuń