poniedziałek, 2 kwietnia 2012

zamówienie z ZSK

hej hej :)

ostatnio skusiłam się na kilka drobiazgów na stronie Zrób sobie krem :)
dziś przyszła do mnie paczka :)
zapłaciłam niecałe 30 zł już z przesyłką - myślę że to nie wiele :)
cen nie mają wysokich :)
szybka obsługa :) czekałam ok. 4 dni (włączając weekend)

niedługo opowiem wam co do czego wykorzystam :)

oto moje skarby :
powiem wam że mam ochotę na dużo więcej :D
baa.. mam nawet listę tego co chcę zrobioną  :)
myślę że za jakiś czas znów złożę tam małe zamówienie ;)

jutro planuję recenzję kremu Jadwiga :)

Miłego wieczoru i dobrej nocy życzę :)

18 komentarzy:

  1. Ja już mam kolejną liste ze ZSK :D Biochemia też kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiam z ZSK regularnie i jestem bardzo zadowolona. Też mam algi morskie spirulina, świetnie sprawdzają sie jako maseczka wymieszane z hydrolatem :) Z Biochemi też zamawiam, szczególnie lubię ich sera i masełka.

    Obserwuję i zaprszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. aloes, elastyne, keratyne, mleczko pszczele i kolejny hydrolat np. oczarowy, coś chyba jeszcze mam na liście ale te rzeczy na bank, a jaką wysyłke wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. te algi morskie poparzyły mi twarz w ciągu 1,5 minuty. A dodatkowo przyprawialy mnie o odruch wymiotny, leżą w szafce, gdyby ktoś był chetny spróbować to chętnie się wymienię ;D
    Również planuję zakupy tego typu, ale jednak pokuszę się na Biochemię Urody, jakoś tamte produkty lepiej się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zapach mają fe.. ale niedługo chyba ich użyję :)
      mam nadzieję że u mnie nie będzie uczulenia ale odruch wymiotny też mam i to za każdym razem jak zbliżam się do pudełka ;)

      Usuń
  5. O! wlaśnie, jeszcze pantenol, cysteiny teraz nie zamawiam bo na szczęście mam niezły zapas ;) a kolagen do czego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę złożyć tam zamówienie za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio robiłam tam zamówienie :) Jutro pewnie wrzucę zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością zajrzę do ciebie ;)

      Usuń
  8. Ja właśnie póki co nie chce się bawić z buzią skoro jesteśmy w pokojowym nastroju ;) Ale kusi mnie też zrobienie sobie jakiegoś kosmetyku i być może stworze coś właśnie do buzi ;) z kremami jednak nie bede się póki co bawić, ale czuje ze wciągne się w zabawe w chemika :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo...nie słyszałam o czymś takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna sprawa :) Ale ja się boję takich rzeczy, bo zrobiłabym sobie pewnie więcej krzywdy niż pożytku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczytaj dużo na ten temat co i jak ;) i może się skusisz :) ja myślę że warto ;)

      Usuń
  11. No to na pewno :) Koniecznie w takim razie kup jakiś hydrolat, mi mój jakoś dziwnie pomaga na niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze? dziwnie :D Niby róża, ale zapach jest cięższy. Nie mniej jednak już się przyzwyczaiłam ;)
    Oczarowy jest własnie podobno najlepszy przy jakiś problemach. też mam ochote go wypróbować bo podobno zapach ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jak go już dostaniesz to daj znać jak pachnie, bo ja planuje je zrobić za jakieś 2-3 tyg. jak pokończe część ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ciągle dopisuję do swojej listy.
    Planuję kupić wszystko dla włosów

    OdpowiedzUsuń