środa, 9 maja 2012

Akcja : Przeżyć za 50zł w maju !

Hej Piękne ;)

Dziś mam wolny dzień od matur ale trzymam kciuki za tych co piszą właśnie rozszerzoną matematykę ;)
Matematyka podstawowa nie była w tym roku trudna ja jestem bardzo zadowolona i spodziewam się całkiem dobrego wyniku :)
Jeśli chodzi o ustny polski to zdałam i dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków :*


Pewnie na kilku blogach już czytałyście o akcji : Przeżyć za 50 złotych w maju :)
Ja również zgłosiłam się do tej akcji :)
Organizuje ją Belleoleum na swoim blogu :)
bezpośredni link do posta o tej akcji

Zachęcam wszystkich bardzo gorąco aby dołączyli do tej akcji :) uważam, że to świetny pomysł !

Planuję wyjazd na wakacje i takie ograniczenie finansowe mi się przyda i myślę że zaowocuje to też większymi zużyciami :) przy okazji będę wiedziała ile w miesiącu wydaję na kosmetyki i z pewnością pozwoli mi to lepiej zorganizować mój budżet ;)

W akcji chodzi o to aby na zakupy kosmetyczne nie wydać więcej jak 50 zł w ciągu miesiąca ( w tym przypadku maja ) .

Do tej akcji nie wliczę zakupów kosmetycznych do rozdania i wymianki, bo w końcu kupuję to dla was a nie dla siebie ;)

Pod koniec miesiąca planuję zestawienie tego co kupiłam i tego co udało mi się zużyć :)

Małe zakupy w maju już poczyniłam i mam nadzieję, że gdy wszystko zsumuję to zmieszczę się w tej kwocie ;)

10 komentarzy:

  1. Fajna akcja, ale chyba nie dla mnie, bo ja jakos ostatnio jak wchodze do drogerii to nie potrafię nic wybrać i kupuję tylko potrzebne rzeczy typu mydło, a wiadomo, że na to nie wydam 50 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się dołączę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie dołącz do nas! :) zapraszam ;)

      Usuń
  3. Kusi mnie ta akcja xD

    Słonko powiedz mi bo znalazłam usiebie rozswietlacz z essence który ma malutkie wglebienie chcesz go, bo ja go nie używam?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok to jest twój xD


    a z myio pragne i porządam xD xD xD

    Może jakie cień? a tu to nie wiem wiem ze napewno matowe xD
    może jakiś lakier? podobaja mi się odcienie od 21-24

    Nie mówię co chcę tak na 100 bo nic od nich nie miałam wybierz jak mozesz ze 2 rzeczy np 1cien 1 lakier a po twoich zakupach trzeba bedzie zrobic rekonesans ile probek ile pelnych produktów etc zeby bylo porównywalnie kurcze nie moge sie juz doczekać.

    a powiedz kiedy chcialabys wyslać

    OdpowiedzUsuń
  5. oki xD to wybierz jakiś ładny macik xD. Oki to w piatek podliczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj chyba dołączę. Przyda mi się ograniczenie. Wychodzi na to, że w tymiesiącu zostało mi do wydania jeszcze jakies 10 zł :D
    ALe dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak szczerze mówiąc aż tak strasznej ilości kosmetyków nie kupuję , czasem się nawet zdarzy taki miesiąc , ze nic nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń