piątek, 18 maja 2012

Brokatowe pazurki :)

hej piękne ;)

później będzie recenzja masełka do ciała :) ale teraz tak na szybciutko chciałam wam pokazać brokatowe pazurki które zrobiłam sobie dokładnie tydzień temu ( nie wiem czemu ich wcześniej nie pokazałam, zdjęcia miałam zrobione ;D ) ale cały czas je noszę :D brokacik zatopiony jest w żelu :)

mam już wakacje :) matury się już skończyły dla mnie ;)
teraz będę miała dużo wolnego czasu :)

mam też dla was propozycję odnośnie letniego rozdania, które wam obiecałam ;)
co powiecie na to aby ogłosić je w Dzień Dziecka czyli 1 czerwca ? :)




Miłego dnia ;)

14 komentarzy:

  1. Super:) lubię takie pazurki, delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne też muszę coś podobnego zmajstrować na swoich rączkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pazurki! Achh matura.. Kiedy to było! Najdłuższe wakacje w życiu muszą być najlepsze :) dobrych wyników życzę! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie są śliczne ♥
    Świetny pomysł z datą na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) i się cieszę, że pasuje ;)

      Usuń
  5. podoba mi sie taka delikatna wersja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i tak bałam się że będą się za bardzo rzucać w oczy na moich 2 ostatnich maturach :D ale nikt mi uwagi nie zwracał a nawet nie patrzyli :D

      Usuń
  6. Super :) Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne delikatne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń