niedziela, 13 maja 2012

Garnier - Łagodzący mus do ciała - brzoskwiniowy

Hej piękne ;)

Dziś mam dla was jeszcze jedną recenzję ;)
tym razem będzie troszkę o Łagodzącym musie do ciała z firmy Garnier , który dostałam od nich do przetestowania :)
jest to seria nawilżająca pielęgnacja 7 dni .. brzoskwinia+l-bifidus

tutaj opisywałam wersję winogronową :)


pojemność 250ml
cena ok. 12 zł
mus jest bardzo wydajny :)
opakowanie poręczne, produktu wydostaje się z niego tyle ile chcemy, bardzo dobre zamknięcie ( dobrze trzyma, nic nam samo nie ucieknie ale też łatwo się otwiera )
zapach ma delikatny i przyjemny.. zbliżony nawet troszkę do wersji winogronowej .. ja niestety w nim brzoskwinki nie czuję , ale zapach mi się podoba


konsystencja leciutka, rzeczywiście mus ;)
bardzo szybko się wchłania i łatwo rozsmarowuje
 ciało się po nim nie lepi
jest mięciutkie bardzo gładkie ogólnie miłe w dotyku
bakterie L-Bifidus sprawiają, że skóra jest nawilżona o wiele dłużej :)

ten mus jak i jego winogronowy brat będą niewątpliwie moimi wiosennymi i letnimi ulubieńcami :)

dziękuję za możliwość przetestowania tego nawilżającego cuda ;)

Miłego wieczoru dziewczyny :*

12 komentarzy:

  1. ciekawy, chętnie bym spróbowała, bo uwielbiam takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczny! a u mnie rozdanie ;) zapraszam! to moje pierwsze :D, wiec jestem mega podekscytowana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak jogurt :D Ciekawi mnie zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam ostatnio go kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się zapowiada mozę i ja go wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze nie czuć brzoskwinki

    OdpowiedzUsuń