sobota, 19 maja 2012

Garnier - Ultraodżywczy krem do ciała

hej ;)

wczoraj miałam opublikować dla was tę recenzję jednak coś było nie tak bo wyskakiwały mi błędy ;/ nie wiem czy to wina mojego internetu czy tu coś się działo.. miałyście podobnie ?

ta recenzja znów będzie pochlebna bo to mój kolejny hit z firmy Garnier !
co jak co ale ten krem  ( o którym zaraz wam opowiem ) i balsamy ( pisałam o nich TU i TU ) to im się udały i idealnie dopasowują się do potrzeb mojej skóry !

dziś będzie o :  Ultraodżywczym kremie do ciała z olejkiem z mango


  • pojemność: 300ml
  • cena: ok. 19 zł 
  • opakowanie: i tu mam dylemat jak je ocenić.. słoiczek jest wygodny i poręczny łatwo wydobyć z niego produkt do samego końca nie trzeba bawić się w rozcinanie itp. jednak jak wiadomo słoiczki są o wiele mniej higieniczne niż opakowania z dozownikiem czy tubki ;) mi osobiście to, że jest w słoiczku nie przeszkadza ale wiem że dla niektórych może być to spory minus :)


  • zapach: bardzo ładny i delikatny czuć delikatnie tę owocową nutę..  zapach bardzo mi przypomina mój ulubiony krem z Sephory tyle że jest bardziej owocowy.. czuć w nim to mango :D zapach na skórze utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas ;)
  • wydajność: całkiem dobra, używam i używam i jestem dopiero w połowie troszkę mi zajmie zużycie go do końca a to dlatego że nie potrzeba go wiele
  • wchłanialność: rewelacyjna ! mimo że jest o wiele bardziej treściwy niż balsamy to wchłania się równie dobrze jak one 
  • konsystencja: zobaczycie na zdjęciach niżej, jest to bardzo gęsty krem ;)


  • efekty: dla mnie są one powalające! skóra momentalnie staje się bardziej nawilżona.. jest o wiele przyjemniejsza w dotyku.. krem zostawia ją gładką i mięciutką.. nie zostawia za to tłustej i lepkiej warstwy co jest oczywiście plusem :)

Ja go polecam ;) to mój kolejny ulubieniec do pielęgnacji ciała ;)
A firmie Garnier dziękuję za możliwość przetestowania tego kremu :)

Miłego dnia :)

10 komentarzy:

  1. Jak mi się skończy Eveline to pewnie zakupie tego Garniera ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba wypróbować !!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo zachęciła mnie Twoja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy jakieś promocji na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować :)
    Zapraszam na małe rozdanie - http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co piszesz to wynika , że jest to świetny krem , po którego warto sięgnąć na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam krem z Garniera o tym samym zapachu/ekstrakcie tyle że był do rąk. Nie lubiłam go bo strasznie się lepił. Widać ten krem, który Ty testowałaś lepiej się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się fajnie i opis zapachu też mnie zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię kremy Garniera, może kiedyś też tego spróbuję :) Uwielbiam kremy w słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń