środa, 16 maja 2012

Książki :)

Hej :)

To, że uwielbiam czytać chyba już wiecie ;) Dość często kupuję książki do czytania :)
Ostatnio trafiłam na świetną promocję z okazji końca jakichś tam targów w ten jeden dzień wysyłka była za darmo :) Oczywiście musiałam się skusić i zamówiłam 3 książki :)



Książkę dotyczącą pomysłów na bloga wybrałam ponieważ planuję wprowadzić tu kolejne małe zmiany i może o czymś ciekawym przeczytam czegoś jeszcze się dowiem :)
Dzisiaj się za nią zabieram :)

Do zamówienia dostałam też bardzo miły gratis ;) bransoletkę w stylu Lilou ;)
Jest bardzo ładna i ma świetny grawer ;)

Prawdziwą Lilou mam nadzieję że uda mi się zdobyć w tym albo w następnym miesiącu ( marzy mi się już od dawna i w końcu będę mogła na nią pozwolić )




Czytałyście którąś z tych książek ?
Macie / Chcecie mieć bransoletkę Lilou ? 

Uciekam szykować sobie kolacyjkę ;)

Miłego wieczoru :)

8 komentarzy:

  1. hej
    Co do książek to żadnej nie czytałam:P
    Ale zaciekawiłaś mnie jedna propozycją,a no mianowicie Poradnikiem dla blogerów:P muszę sobie go nabyć:P
    Bransoletka super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli chcesz kupic jeszcze jakies ksiazki, to do jutra jest -20% do empiku na fb, ja skorzystam, bo rzadko maja takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale też uwielbiam czytać:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jest cudowna :) Strasznie mi się podoba :)
    A co do książek to nie czytałam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bransoletka! :)
    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. książek nie czytałam, bo ja raczej gustuję w biografiach i wspomnieniach, sczególnie kobiet wschodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwie bransoletki Lilou i są śliczne ale za tą cenę się nie opłacają:)Płaci się za firmę a nie jakość no niestety:/Mam pozłacany puzzel i druga to z posrebrzanym słonikiem i obie się zaczynają rysować a do tego jasne sznurki czarnieją od zawieszki.
    Twoje serduszko jest również bardzo ładne:)\
    Niedługo postaram się opisać moje Lilou na blogu to zobaczysz zdjęcia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń