niedziela, 6 maja 2012

Miss Selene - neonowy róż

hej ;)

chcę wam dziś pokazać lakier z firmy Miss Selene ;)
ile ja się naszukałam takiego kolorku !! w końcu go mam ;D
jest to neonowy róż o nr 161 :)

zdjęłam póki co moje żele więc pazurki mam króciutkie ;) przy okazji szykuję dla was post o odżywce do paznokci :)  myślę że na takich krótkich idealnie wszystko zobaczycie :)

lakier ma 5ml i kosztuje około 3 zł :)
lakiery z tej firmy bardzo lubię ;) mają mnóstwo pięknych kolorów :)
pędzelek jest mały ale wygodnie się nim maluje ;)
konsystencja wodnista/rzadka ale ja taką lubię ;)
kryje po 2 warstwach :)
szybko schnie :)
i co najlepsze ten lakier jest mega trwały na moich paznokciach a nie użyłam topu ! mam go 3 dzień na paznokciach i ani jednego odprysku nawet końcówki się nie starły a robiłam różne rzeczy w domu sprzątanie ciasto itp. !!! zwykle lakiery bez topu wytrzymują maks 2-3 dni a ten to jakiś różowy cud !



w dziennym świetle

w sztucznym świetle

na koniec mam takie pytanie do was :)

czy chciałybyście abym zrobiła małe rozdanie z nagrodami w letnich kolorach i z produktami specjalnie na lato, które zbliża się do nas wielkimi krokami ;)

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

długo nad tym myślałam ostatnio :) wiem już jaka byłaby nagroda ;)
myślę że będzie ciekawa ;)

dajcie mi znać w komentarzach co o tym myślicie i czy chcecie :)

Miłego wieczoru :)

13 komentarzy:

  1. Kochana mam taki sam kolor i nudziakiem z tej serii prazentuje się czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. teżżżzz mam podobny, ale z essence, choc Twoj bardziej wpada w magentę, tez piekny!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli miałabym malować paznokcie jednym kolorem cały czas byłby to właśnie neonowy róż, uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odważny kolor, ja bym się nie skusiła na niego, jednakże ładnie prezentuje się na twoich paznokciach. :) Chcę rozdanie, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ale żarówiasty :D
    A jeżeli letnie rozdanie to poproszę o jakiś filtr, bo nie chce mi się tyłka ruszyc po niego do sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier a przede wszystkim jego kolor jest genialny ale to już chyba pisałam ostatnio ♥
    Pewnie , że zrób rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to kolor zdecydowanie za mocny ;) Jestem za rozdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj tam za mocny do odważnych świat należy :D

      Usuń
  8. jestem odwazna ale nie lubie takich kolorow :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubiłam :) i za różem dalej na paznokciach nie przepadam chyba że to jakiś naturalny blady róż ale ten jeden kolor ubóstwiam :)

      Usuń
  9. mam kilka lakierów z tej serii i uważam, że za tą cenę sa niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tych lakierów z Miss selene,ale kolory to mają ładne:))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny jest ten kolor :) bardzo lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń