wtorek, 15 maja 2012

Nowości w mojej szafie ;)

Cześć piękne ;)

Jestem dziś na nogach od 7 rano bo "kochany" kurier zapragnął sobie do mnie o tej porze wydzwaniać.. myślałam że go uduszę przez telefon.. a teraz na niego czekam aż przyjedzie..
Zawiozłam mamę do pracy i dzięki temu mam autko cały dzień - przyda się bo jadę na zakupy później ;)
Babcia i ciocia mają dziś imieniny więc muszę kupić kwiatki i odebrać tort a pieskowi też do jedzonka coś wziąć trzeba ;)

Angielski wczoraj zdałam :) jestem z siebie mega dumna ;)
jeszcze została mi geografia w czwartek ;)

ale nie o tym miało być :D

Dzisiaj chciałam wam pokazać co nowego znalazło się w mojej szafie :)
w tym roku tak jakoś wyszło że połowę bluzek mam w paski :D
Będąc w sobotę na zakupach z mamą trafiłyśmy na promocje w C&A -20% na praktycznie większość ubrań ( nie wiem czy ona jeszcze trwa ) :) troszkę zaszalałyśmy :)

sukienka z H&M - tutaj pokazywałam tą samą sukienkę tylko że w innym kolorze
świetnie się je nosi, dlatego zdecydowałam się na 2 :P ( tylko coś koloru złapać nie mogę rzeczywistego.. jest taki bardziej szmaragdowy )


spódniczka C&A - szukałam już w tamtym roku spódniczki w takim kroju i stylu i nie znalazłam :) gdy ją zobaczyłam musiała być moja.. jest idealna i pasuje do mojej figury :) materiał i kolor też mi się podobają ;)


bluzeczki C&A - w tym poście pokazałam te same bluzeczki tylko inny wzór ;) te bluzeczki na krótki rękawek wręcz uwielbiam i mam ich kilka ;) są bawełniane i nic się z nimi nie dzieje ;) kosztują ok. 20 zł mi na promocji ostatnio udało się je kupić za ok. 15 ;)


zakupy w Lidlu - świetne gatunkowo szorty , bardzo wygodne w fajnych kolorach na lato będą idealne ;) kosztowały ok. 15 zł , bluzeczki na ramiączkach 2-pak kosztowały mnie ok. 20 zł a materiał też całkiem całkiem :) + stopki :D

Moja garderoba na lato jest już praktycznie uzupełniona :) brakuje mi jedynie kilku drobiazgów ;)
A wy ostatnio kupiłyście sobie coś na lato ? :)


Miłego dnia ;*

11 komentarzy:

  1. Też mam kilka ciuszków z Lidla i jestem bardzo zadowolona z jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, zazdroszczę.
    Ja ograniczam swoje zakupy... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy:) Bardzo podoba mi się sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, te bluzeczki z Lidla są super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie mam zamiar sobie kupić bluzkę w paski tylko , ze ja poluję na bluzkę ale w te takie szersze paski np. granatowo biała czy też czerwono biała :)
    Kocham białe stopki ♥
    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam zapytać ile miałaś z anglika pkt jeśli można wiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń