poniedziałek, 14 maja 2012

Nowy sprzęt ;P

Hej piękne ;)

Mam nadzieję że zmiany na blogu przypadną wam do gustu :)
Zmieniłam też sprzęt do robienia zdjęć ;)

Do tej pory do robienia zdjęć używałam swoich telefonów i aparatów :)  zdjęcia wychodziły całkiem przyzwoite wyraźne i nierozmazane ;) ( telefonu pewnie dalej czasami będę używać )



Teraz zdjęcia będę robić tym aparatem :) i myślę że jakość zdjęć będzie o wiele lepsza ;)


Miłego dnia ;)

Ps. Trzymajcie za mnie mocno kciuki - dziś mam ustny angielski i strasznie się boję..

20 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki. Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę:*

    A tego LG kiedyś miałam, teraz czekam na czerwiec i no mojego nowiuskiego HTC xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo :)
    gdzie kupiłaś tą lustrzankę i za ile ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie lustrzanka ale zdjęcia także robi bardzo ładne :)
      jeśli jest to model S4000 to kosztuje ok 1000zł, mam taki sam ;)

      Usuń
    2. 500 zł kosztuje na dzień dzisiejszy w rtv audio agd ..

      Usuń
    3. tak to nie jest lustrzanka ;)
      to chyba ten model :) tato płacił za niego koło 1000 właśnie ;)
      dokładnej ceny nie znam ;)

      Usuń
  4. fajny aparat :)
    też marzy mi się nowy, ale w sumie mój staruszek jeszcze jakoś sobie radzi, a nowy, dobry aparat to jednak spory wydatek

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! I życzę powodzenia na maturze;) Ja na szczęście już jestem po ustnym z angielskiego ale jutro czeka mnie ustny z polskiego:( Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę i fajny nowy sprzęt:)
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sprzęcik :) ja aktualnie zbieram na Canona, ale dłuuugo to potrwa pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana jak ci poszła maturka z angielskiego ustna? ja mam22 i się baaaardzo boję;<

    OdpowiedzUsuń
  9. A już byłam przyzwyczajona do poprzedniego wyglądu, temu czegoś braku, może nowy nagłówek? Ale ogólnie jest ładnie i przejrzysto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę nad nim :)
      pewnie na dniach coś stworzę ;)

      Usuń
  10. Ja bym chciała mieć taki aparacik :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę aparatu ! :)
    I jak tam angielski ?

    OdpowiedzUsuń
  12. angielski zdałam :) i to nawet dobrze :) jestem z siebie mega zadowolona ;)
    dziękuję za trzymanie kciuków itd. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. No prosze super blog a jak dużo czytelników :) pogratulowac koleżance Kasi! Świetnie - My natomiast możemy Cie zaprosić Sesje zdjęciowe , możemy wspomóc gdybys miała problem ze zrobieniem dobrych zdjęć ! Pozdrawiamy z prepięknego Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń