środa, 23 maja 2012

paczka z Garniera

hej :)

ale dziś grzało słońce.. skwar był niesamowity..

byłam dzisiaj na paznokciach (żelach) u koleżanki ( bo samej mi się robić nie chciało :D - leń się taki zrobiłam że szok ) jutro wam pokażę co sobie wymyśliłam :D myślę że na lato są akurat :)

dostałam pod koniec poprzedniego tygodnia kolejną paczuszkę z firmy Garnier :)
było w niej 5 kremów do twarzy :)
kremy 30+ i 40+  rozdałam najbliższym :) za jakiś czas wydadzą opinię więc będzie kilka gościnnych recenzji ;)
sama też będę używać jednego z tych kremików :)


oto zawartość :)
( ten jeden kremik jest już bez kartonika, ponieważ babcia wyrzuciła kartonik zanim zrobiłam zdjęcia ;P )


Uciekam na film :)

Udanego wieczoru :*

12 komentarzy:

  1. ja też chcę taką paczuszkę:D jak to zrobiłaś, że Ty masz, a ja nie :P?

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie firme garnier, mam krem z garniera do twarzy suchej i dobrze sie sprawuje :) zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no trochę testowania będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten zielony i jstem bardzo zadowolona,musze tez o ni zrobic recenzje:) ciekawia mnie te kremy bo lubie garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kremy, chętnie sama bym taki przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń