czwartek, 3 maja 2012

paczki czyli książki i Garnier

hej piękne :)

musicie mi wybaczyć moją nieobecność ale jutro już pierwsza matura i póki co cały mój czas pochłaniają przygotowania :) jutro popołudniu pewnie pojawi się jakiś ciekawszy post :) trzymajcie za mnie kciuki jutro :)

przyszły do mnie w poniedziałek 2 paczki :)
jedna z książkami które sobie ostatnio zamówiłam a druga z firmy Garnier ;)

książki :

garnier :





Niektórych produktów zaczęłam już używać więc niedługo pojawią się ich recenzję :)

Miłego wieczoru :*

19 komentarzy:

  1. Czytałam Nie całkiem do pary) fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czytałam i pamiętam, że było zabawnie:)

      Usuń
  2. Mogłabyś mi wysłać na e maila (karen15@onet.pl) zdjęcia ze składem szamponu i odżywki tych z siłą 5 roślin?
    Bardzo bym prosiła. Zależy mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy ale zrobię to jutro :)

      Usuń
  3. piękne gifty:-)
    Tę książkę o "facetach" muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również piszę maturkę! :D
    Trzymam kciukasy i zazdroszczę Garniera. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie również życzę powodzenia :)

      Usuń
  5. No to ja jestem ciekawa tych kosmetyków z Garnier`a. Współpracujesz z Nimi?
    Również miłego wieczoru życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajaj ile książek oraz produktów z Garniera :) Żadnej z powyższej książki jak narazie jeszcze nie czytałam ;)
    Powodzenia na maturze ;*
    Moja siostra też pisze i od kilku dni gada mi za uchem , że ona źle napisze mature , że nie zda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. używałam go już i wyrabiam sobie o nim zdanie ;) w następnym tyg. postaram się o recenzję więc zaglądaj :*

      Usuń
  8. Jak ja Ci kochana zazdroszczę tych paczek z Garniera! :C

    OdpowiedzUsuń
  9. ale paka od Garniera :D zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam, ale 4% jakoś mnie nie kusi :D Szczególnie że musze odkładać bo za 2-3 tyg czekaja mnie niestety wydatki

    OdpowiedzUsuń
  11. A napiszesz coś o nowej linie Ultra Doux "Siła 5 roślin" ?:) Jak pachnie i jak działa na włosy szampon? :)

    OdpowiedzUsuń