czwartek, 31 maja 2012

paczki :)

Hej piękne ;)

długo mnie tu nie było :) mam spore zaległości na waszych blogach :) ale wracam i mam nadzieję zamieszczać posty już dość regularnie ;) ostatnio pomogłam zdobyć kilka lakierów Lady-flower i tak oto zrobiłyśmy małą wymiankę ;) z paczuszki jestem bardzo zadowolona :)




druga świetna paczka przywędrowała do mnie od kochanej Oli :) to już kolejna nasza wymianka :) moja paczuszka niedługo do niej dotrze ;) mam nadzieję że będzie tak zadowolona jak ja :)



postaram się tu jeszcze dziś coś napisać ;)
a jutro zrobię podsumowanie akcji przeżyć za 50 zł i projekt denko :)

miłego dnia ;)

15 komentarzy:

  1. ja też lubię wymianki :)
    fajne paczuszki dostałaś, miłego używania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszki mają naprawdę świetną zawartość :)
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Aaa i jeszcze jedno . Udanego testowania :)

      Usuń
  3. świetne paczki, tez chce wymiany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wymianki to świetna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że udało Wam się tak zgrać z tymi wymiankami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW ale paczka:)
    Super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam płyny micelarne, więc z chęcią zobaczę jego recenzje :)

    OdpowiedzUsuń