czwartek, 24 maja 2012

Paznokcie żelowe

hej hej :)

tak jak wam wczoraj pisałam byłam na żelach u koleżanki ponieważ nie chciało mi się samej robić :) utwardziła mi żelem moje naturalne paznokcie ;)
chciałam french i jeden paznokieć w brokacie żeby się wyróżniał :)
długo myślałam nad tym jaki kolor brokatu wybrać itp. i w końcu wymyśliłam french w 3 neonowych kolorach ( różowy/pomarańczowy/żółty ) :p




jak wam się podoba ? ;)
 - wybaczcie mi te suche skórki zdjęcia robiłam zaraz po wizycie już doprowadziłam je do ładu i są ładne :D

później dodam jeszcze jeden post :) - mam nadzieję że będzie dla was ciekawy :)
a jutro pokażę wam pazurki wykonane przeze mnie z użyciem tipsów french ze sklepu KKCenterHK:)

Miłego dnia ;)

15 komentarzy:

  1. ślicznie... i ten brokatowy BOMBA jak dla mnie :)
    bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdobienie paca serdecznego wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowy frencz lepiej wygląda tu niż klasyczny, taki promienny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brrrr nie cierpię sztuczności na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam i kocham :D

      Usuń
    2. To po co oglądasz żelowe paznokcie???????????????????????/Wyjdź z tej stronki i nie zrzędź jak stara baba!

      Usuń
    3. To po co oglądasz żelowe paznokcie???????????????????????/Wyjdź z tej stronki i nie zrzędź jak stara baba!

      Usuń
  5. O ciekawy pomysł na pazurki ! :)
    Bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo zdobienie wygląda fajnie - tak radośnie, lubię to połączenie kolorów :) ale nie wiem czy mi się w tym zestawieniu z klasycznym frenczem podoba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, jeszcze bardziej by mi się podobały gdyby ten neonowy frencz był na każdym paznokciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie sobie zrobię ale dopiero pod koniec czerwca ;p

      Usuń
  8. Może zechciałabyś wziąć udział w konkursie:

    http://makelife-easier.blogspot.com/p/konkurs.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń