poniedziałek, 7 maja 2012

Rozdanie ???

hej piękne ;)

dziś o 14 mam maturę ustną z polskiego ( jestem 9 na liście więc pewnie koło 16 dopiero wejdę ) trzymajcie kciuki za mnie !

zadałam wam wczoraj pytanko ale nie dostałam wyraźnej odpowiedzi :)
pewnie nie zauważyłyście go pod postem :)
jedynie 4 osoby napisały, że chcą więc mam rozumieć że nie chcecie bo 4 osoby to troszkę za mało  żeby robić rozdanie ??? :)

zadam je jeszcze raz i czekam na odpowiedzi co o tym myślicie i czy chcecie :)

 czy chciałybyście abym zrobiła małe rozdanie z nagrodami w letnich kolorach i z produktami specjalnie na lato, które zbliża się do nas wielkimi krokami ;)

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 może są jakieś produkty w letnich kolorach bądź na lato, które chciałybyście zobaczyć w nagrodzie ???


Miłego dnia ;)

20 komentarzy:

  1. A i powodzenia na maturze ;) Też na swojej miałam chyba godzinę 14 tylko że byłam pierwsza na liście ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że chcemy rozdanie!
    Letnie kolory? Dla mnie to koral, limonka i turkus :) Najchętniej na paznokciach więc fajnie jakby to były lakiery. Przydałby się również róż, rozświetlacz albo bronzer do podkreślenia piękna letniej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne że chcemy rozdanie!
    Letnie kolory według mnie to turkus,mięta:))
    Trzymam kciuki i powodzenia na maturze:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że chcemy! I coś miętowego!

    OdpowiedzUsuń
  5. proponuję jakieś żółcie, pomarańcze i zielenie:D albo mleczko po opalaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia:)! pamiętam swoją maturę jak dziś, a za rok kończę studia:(

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak chcemy, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzonka:)
    Jasne, że chcemy, co to za pytanie?:D chyba retoryczne zadałaś po wprawie z polskiego^^ hihih:)

    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  9. :kciuki: niech tylko stres nie zje! koniecznie daj znać jak poszło, pamiętam jak swoją maturę przeżywałam :)
    a na rozdanie - skoro wakacje, to ja poproszę o promyk słońca, orzeźwienie fali i gorący piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak po maturze? ;p też dzisiaj miałam ustny polski :p
    a co do konkursu to wiadomo ,że chcemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już wcześniej pisałam, chcę rozdanie.
    Nie martw się, ja zadałam ostatnio dwa pytania u siebie na blog-czy chcecie post biżuteryjny i jakie macie pomysły na posty. I co?! I nikt mi nie odpowiedział :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj odpowiedziałam , ze jestem na TAK co do rozdania :)
    Aa może by tak jakieś lakiery do paznokci w kolorach letnich ? Może jakieś pastelowe ?

    OdpowiedzUsuń