piątek, 4 maja 2012

UWAGA ! Rabat 4% w ZSK

Hej piękne ;)

Piszę do was tak późno bo.. mam świetną wiadomość ;)

Coś mnie tknęło i weszłam przed chwilą na stronę Zrób sobie krem 
Znalazłam taką oto informację 

W dniach od 28.04 do 4.05 oferujemy rabat w wysokości 4% - w tym celu należy wpisać przy składaniu zamówienia kod rabatowy Majówka

Ja właśnie złożyłam małe zamówienie i wykorzystałam ten rabacik :)
Do końca promocji zostało już tylko 1,5 godziny !!!!!!
Myślę że się opłaca więc jeśli coś chcecie kupić w tym sklepie pospieszcie się to troszkę zaoszczędzicie !!!!! :)

Dobrej nocy :*

8 komentarzy:

  1. Brzmi interesująco :) Ale aby się opłacało zamówienie to chyba trzeba mieć je duże by ta zniżka 4% była jako taka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi i tak się opłaciło :)

      planowałam zrobić zakupy w następnym tyg. ale że wypatrzyłam zniżkę to zamówiłam szybciej i wyszło troszkę taniej :)

      Usuń
  2. malutko :) ale dzięki za info

    OdpowiedzUsuń