czwartek, 21 czerwca 2012

Chloe, Chloe & Chloe Love Eau Intense

hej ;)

dziś chciałam napisać wam troszkę o 2 perfumach, które miałam ostatnio możliwość przetestować ;) mowa będzie o Chloe, Chloe i Chloe Love Eau Intense ;)


perfumy uwielbiam i kocham zużywam litrami ;D :)  ostatnio lubuję się w słodkich ;) marzą mi się 2 kolejne buteleczki do kolekcji ale to koszt prawie 500zł więc póki co muszę sobie je odpuścić ;) wolę dołożyć do wakacji :D

uwielbiam też dostawać próbki - to bardzo fajny sposób na sprawdzenie jak dany zapach się na nas trzyma/ rozwija i przede wszystkim czy nam się podoba ;)


zacznijmy może od klasyka czyli Chloe, Chloe

Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, melon
nuta serca: róża, frezja
nuta podstawy: drzewo sandałowe, irys

zapach bardzo ale to bardzo mi się podoba jest taki elegancki ;)
jest delikatny ale momentami też zbyt nachalny.. 
jest kwiatowy ale też lekko słodki i świeży :) 
jest bardzo trwały i wystarczy jedno psiknięcie aby zapach był wyczuwalny i to przez bardzo długi czas.. czasami doprowadza mnie do bólu głowy szczególnie gdy jest wysoka temperatura..
 z miłą chęcią używam go na bardziej eleganckie wieczorne wyjścia - pachniałam nim na weselu i zebrałam wiele komplementów, że ładnie pachnę itp. ;) na dzień jest dla mnie ciut za ciężki chociaż zimą kto wie może na dzień byłby odpowiedni ;) trzeba jednak na niego uważać bo czasami doprowadza mnie do bólu głowy szczególnie gdy jest wysoka temperatura..

przejdźmy teraz do Chloe, Love Eau Intense

Nuty zapachowe:
nuta głowy: kwiat pomarańczy, różowy pieprz
nuta serca: irys, bez, hiacynt, heliotrop, wisteria
nuta bazy: puder ryżowy, wanilia, piżmo

zapach średnio mi się podoba.. użyłam kilka razy ale to nie jest to czego szukam i z pewnością nie będzie moim ulubieńcem.. jest ciężki przytłaczający i pudrowy.. jest bardzo intensywny i trwały co z pewnością jest plusem w jego przypadku również wystarczy jedno psiknięcie  aby zapach był wyczuwalny ..
z pewnością są eleganckie - wybaczcie to stwierdzenie - ale  mi pachną starą babą i tanimi perfumami.. boli mnie po nich głowa i do tego mnie mdli..
z pewnością nie jest to zapach dla mnie!

Używałyście tych perfum? Lubicie je?

7 komentarzy:

  1. klasyczne Chloe to obecnie mój ulubiony zapach :) dostałam kiedyś próbkę i tak się nimi zachwyciłam, że zainwestowałam w pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczne Chloe to jak dla mnie jedne z najpiękniejszych perfum jakie mój nos miał przyjemność wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chloe Chloe to moje ukochane perfumy. Trzymają się cały dzień i są nie do znudzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam klasyczną wersję Chloe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nazwy tych perfum :)
    Aż sobie wyobraziłam te zapachy :)
    Z tego co piszesz to lepsze te perfumy Chloe, Chloe zapewne bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie klasyczna Chloe za to nie przypadła do gustu, muszę w najbliższym czasie wybrać się do perfumerii i obwąchać Love Eau Intense. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam klasyczną Chloe... mmm, kocham! Oszczędzałam cały rok, żeby sobie pozwolić na 30ml (ahh, moja zachcianka!) i już teraz wiem, że będą stały u mnie na półce jeszcze przez dłuuuuugi czas ( bo po prostu szkoda mi ich używać :( ) Jestem od nich uzależniona, przynajmniej raz dziennie podchodzę do nich, biorę do ręki i wącham...
    Polecam wszystkim, są to najtrwalsze perfumy jakie miałam i pobijają nawet Chanel Coco Mademoiselle :)

    OdpowiedzUsuń