sobota, 23 czerwca 2012

Co zabieram ze sobą na wyjazd ;) część 1 - Pielęgnacja

hej hej :)

Jutro wyjeżdżam na 3-4 dni do Wrocławia :) w planach mam zakupy ;)
jadę samochodem ale wracam pociągiem więc muszę się ograniczyć żeby później tego nie nosić ;D idealnie sprawdzą się próbki i małe pojemności :)

dziś pokażę pielęgnację a jutro kolorówkę ;)

zaczynamy :)

balsamy do ciała
gąbeczka do mycia twarzy i maszynka
kremy do twarzy..  nie biorę swojego dużego (40ml) duo tylko 3 próbki, które z pewnością mi wystarczą na te 3-4 dni ;)
mydełko i żel do mycia twarzy
tonik i płyn micelarny ( przelałam sobie do tej małej buteleczki biodermę ;) )
żele do mycia ciała
szampony
odżywka (50ml) i balsam po goleniu (30ml)
antyperspirant


Gdy wyjeżdżacie na kilka dni zabieracie ze sobą coś jeszcze z pielęgnacji? :)

Miłego dnia ;)

4 komentarze:

  1. Ja zabieram tylko podstawowe kosmetyki do pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chusteczki do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze je mam w torebce ;d ale dobrze że mi o nich przypomniałaś ;)

      Usuń
  3. Czyli zabierasz ze sobą najpotrzebniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń