niedziela, 24 czerwca 2012

Co zabieram ze sobą na wyjazd ;) część 2 - Kolorówka

hej hej :)

Jak wam mija niedziela? :) piękna pogoda dzisiaj jest :)
ja wyjeżdżam za kilka godzin ;) jestem już spakowana i teraz sobie czekam ;)
tak jak wczoraj pisałam dziś pokażę wam co zabieram ze sobą na te kilka dni z kolorówki :) oczywiście biorę też jakieś perfumy i próbki :)

same potrzebne rzeczy, czyli :
  • puder
  • pędzel do pudru i do bronzera też się nada ;D
  • ziemia egipska
  • maskara
  • kamuflaż
  • pomadka ;)


Miłego dnia ;)

23 komentarze:

  1. Podstawa!:)
    U mnie jednak by to było za mało:D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie puder to podstawa w takie ciepłe dni :D Bo świece się jak nie powiem co ... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się sprawdza kamuflaż z Artdeco ? :)

    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pół na pół jestem z niego zadowolona

      Usuń
  4. O widze pomadke z Avonu - jaki to odcien?
    Zawsze sie tez zastanawialam, czym rozni sie ziemia egipska od normalnego bronera... Moze Ty mi to wyjasnisz skoro uzywasz ziemi egipskiej?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    sprawykosmetyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 2 odcienie ;)
      Frozen Rose i Perfect Peach

      zapraszam do tego posta
      http://kasia-makijaz.blogspot.com/search/label/IKOS

      Usuń
  5. Mam jedną pomadkę z Avonu i ją uwielbiam :)
    A zabierasz ze sobą kolejne bardzo przydatne rzeczy :)
    ziemia egipska ? A co to jest ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do tego posta
      http://kasia-makijaz.blogspot.com/search/label/IKOS

      ja używam jej jako bronzera ;)

      Usuń
  6. A już myślałam, że zdradzisz mi jakiś złoty środek to ich pielęgnacji. (skórek wokół paznokci)

    Eh i będziesz kolejną osobą która będzie mnie kusić ziemią egipską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie się podzielę ale nie wiem jak ja rozpołowić

      Usuń
  7. Fajnie, miłego wyjazdu ci życzę, fajną kolekcję zabierasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kosmetyki bierzesz , życzę ci miłego odpoczynku :* Będę zaglądać na bloga ;)
    W wolnej chwili także zapraszam do mnie:
    http://nazawszesmutnaible.bloog.pl/?_ticrsn=5&ticaid=6ebc1

    OdpowiedzUsuń
  9. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/339470_332688446814879_1471905246_o.jpg tutaj link do zobaczenia co w tym miesiącu jest dostępne. Nie bój się to nie są wirusy, .jpg znaczy ze zdjęcie. .exe że plik wirusowy, także bez obaw.
    Na dole klik zarejestruj się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabieram podobne rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie , fajnie ;)
    Powiem szczerze że ten blog jest super ;))
    Tak trzymać !:D

    Zapraszam na bloga:
    http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja biorę tusz, róż, podkład mineralny, korektor pod oczy i a niespodzianki :D I pomadkę nawilżającą!


    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że mielno mi się bardzo podobało :) imprezowe miasto, dużo młodych ludzi pozytywie nastawionych ;) My pojechaliśmy z zamiarem troszkę poimprezować i mieć wybór w klubach choć mi nie podpasowały ;) ale przez pogodę jaką mieliśmy zdecydowaliśmy, że prędko nie wrócimy nad polskie morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam Twojego bloga i stwierdzam,że... jest świetny! Ja też założyłam swojego bloga i dopiero się on rozkręca,ale już teraz zapraszam Cię na http://ola-kiss-me-blog.blogspot.com/
    Mam nadzieję,że zaglądniesz kilka razy tam i zostawisz po sobie jakiś ślad :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń