poniedziałek, 4 czerwca 2012

Zakupy i Podsumowanie akcji : Przeżyć za 50 zł w maju :)

hej śliczne ;)

ale ten czas leci.. mamy już czerwiec a ja nie wywiązuję się z obietnic danych wam w maju.. na wszystko brakuje mi czasu ostatnio.. ale postaram się to nadrobić ;)

dziś mam dla was zakupy z maja oraz podsumowanie akcji przeżyć za 50 zł w maju o której pisałam TUTAJ

zacznijmy od zakupów  :)
część zakupów pokazałam TU i TU
a poniżej na zdjęciach możecie zobaczyć co jeszcze kupiłam ;)




od mamy dostałam kosmetyki, które zobaczycie niżej - nie płaciłam za nie więc ich nie wliczam :)



czas na podsumowanie akcji :)

początkowo szło mi dobrze jednak skończył się mój krem z sephory, który miałam akurat okazję kupić więc wzięłam  i właśnie tym kremem już na początku przekroczyłam limit 50 zł a dokładniej było 61,66 zł co możecie zobaczyć na obrazku niżej :) później zrobiłam zakupy kosmetyczne w aptece :) były dość fajne promocje z okazji dnia matki  i szkoda byłoby przejść obok nich obojętnie.. w planach miałam te zakupy dopiero w czerwcu ale że była okazja aby kupić te produkty sporo taniej to skorzystałam już w maju :)

i takim oto sposobem limit 50 zł przekroczyłam praktycznie 3 krotnie czyli poległam na całej lini.. pocieszam się tym, że w czerwcu będzie lepiej i wydam mniej :)


Miłego dnia :)

21 komentarzy:

  1. Ale świetna akcja:) Ja właściwie jestem zakupoholiczką i przydałoby mi się coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super akcja:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja próbuję w czerwcu nie przekroczyć 50zł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może skusisz się jednak i weźmiesz udział? :)

      Usuń
  5. ciekawa jestem jak efekty w czerwcu:) ale i tak wyszło ładnie, bo brak kolorówki (chyba) więc jakieś o0graniczenie jest:) mi w maju skończył się podkład więc sam ten zakup to już 30 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak z kolorówki nic sobie nie kupiłam :)
      sama pielęgnacja praktycznie ;)

      w czerwcu mam nadzieję że zmieszczę się chociaż w 100zł :) bo 40 już przekroczyłam ;D

      Usuń
  6. Fajna akcja,ale nie chcę mi się jej prowadzić:D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj kiepska jesteś w oszczędzaniu:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm chyba zacznę ją prowadzić xD

    A słonko powiedz mi wysłałaś już paczuszkę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ! Wiedziałam , że nie dasz rady ;D Tylko kochana nie zrozum mnie źle , bo ja wiem sama jak to jest , najpierw wmawiam , ze nie kupię a potem jak tylko to zobaczę i jeszcze tego czegoś obniżą cenę to stwierdzam , że musi być moje i w ten o to sposób kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku myślałam że mi się uda ;D ale po kupieniu kremu z sephory wiedziałam już że będzie źle z moją akcją ;(

      Usuń
  10. Ajajaj ja też nie umiem utrzymać rygoru, jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy na kosmetyki. Pocieszę Cię tym, że fajne rzeczy kupiłaś i dostałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje że niewiele kupuje ;) staram się ograniczać jak mogę ;) ale gdy wszystko się zsumuje to wychodzi jednak niezła sumka..

      dziękuję ;*

      Usuń
  11. Paczuszkę dostałam dzisiaj wieczorem, jest cudna, aż jedną maseczkę dzisiaj już zrobiłam xD a cienie z myio to bomba xD

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Effaclar, który właśnie mi się kończy, i na tym skończy się moje oszczędzanie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się skusiłam na akcję czerwcową, gdzie ostatnio na śmierć o tym zapomniałam przy zakupach ;) Ale na szczęście mam jeszcze kilkanaście złotych do wydania w razie jakiejś zachcianki, żeby zmieścić się w limicie :)

    OdpowiedzUsuń