czwartek, 7 czerwca 2012

Zużycia maja :)

hej ;)

dziś chciałam wam pokazać co udało mi się zużyć w maju :) pomału idzie mi coraz lepiej jednak ciągle mam problem ze zużyciem balsamów do ciała..

perfumki :) ciekawe zapachy ;) cieszę się że udało mi się je wykończyć :) przede mną jeszcze ok. 4-5 buteleczek :)
wykończyłam też maści na te moje nieszczęsne pryszcze niedługo muszę się wybrać do apteki po kolejne opakowania
antyperspiranty
moje ulubione mleczko do demakijażu bardzo wydajne i mega tanie
lakier nabłyszczy-odświeżający kolor - bardzo średni
sól do kąpieli - nic szczególnego, normalna sól
peeling - rewelacyjny zapach, dobry zdzierak, jego recenzja jest TU
płyn do higieny intymnej - był dobry ale znam lepsze..
mój ulubiony peeling i  niezbyt fajna maska, ale o tym w osobnym poście
maski do włosów - wszystkie rewelacyjne!!!!! moje maseczkowe HITY!

i czas na wyrzutki :
tym 2 produktom skończył się termin przydatności więc lądują w koszu
kredki kiedyś mi spadły i ile bym ich nie temperowała to i tak się łamią co chwilę i nie da się ich używać więc bez sensu żeby leżały.. muszę kupić nową i tyle..

to już wszystko :)

Miłego dnia :)

21 komentarzy:

  1. Ten zapach z Avon z pomarańczową nakrętką mam i jakoś nie mogę się do niego przekonać. Peeling z Perfecty tez lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten Davercin jak się spisywał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem dobrze ale wolę benzacne albo zmieszane 2 te maści razem ;)

      Usuń
  3. Kusisz kochana tymi maskami, bo jakiś czas temu skończyłam Biovax'a.
    Może inną wezmę albo tą z Alterry. Czy jest u Ciebie jej recenzja może ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma jej u mnie ale powiem ci że właśnie ta z Alterry jest rewelacyjna !! jestem w połowie 2 opakowania i w zapasie mam 3 ;) kupię z pewnością też i 4 i 5 itd. ;D

      Usuń
  4. Spore te Twoje zużycia. Ja mam nuno i jestem z niego bardzo, a to bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie:) lubię lrd i maskę z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. scentini dopiero sama wykończyłam w czerwcu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie zużycie perfum czy wód toaletowych również u mnie wolno idzie a mam 4 różne zapachy i wszystkie używam, dobrze że szybko się nie przeterminowują :)
    A ten krem z ziaji nie podszedł ci czy znalazłaś coś lepszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dla mnie był średni jakoś go nie lubiłam używać kolor mi nie odpowiadał .. wolę bb cream od Garniera :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna jest ta maść Benzacne.. choć zużycie jej do końca wymaga czasu ;)
    O masce z alterry słyszałam już dawno ale dopiero w tym tygodniu wylądowała w mojej łazience. Masz rację, świetna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak kremy na pryszcze się spisywały? Ciekawa jestem, bo w sumie zawsze coś takiego się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem dobrze ;) zwłaszcza zmieszane 2 razem :) pani dermatolog kazała mi je kupić w sumie benzacne używam od kilku lat i ciągle wracam do tej maści :)

      Usuń
  10. muszę się jakoś zmotywować do zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego wszystkiego nazbierałaś a zarazem wykończyłaś :)
    A ja tam niedawno wygrałam maskę Wax oraz dwie próbki tej maski do włosów jasnych ' dałam ją mamie ale niebawem jedna próbka będzie do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie ;) z pewnością wezmę udział w rozdaniu :D

      Usuń
  12. Zużycia miałaś niezłe nie powiem :)) Mnie ostatnio spadły dwie kredki, jedna do ust z essence, druga z mac'a, obie po prostu można by temperować do końca, a i tak się łamały. Wkurzyłam się i je stopiłam do słoiczków =D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy davercin jest jeszcze na recepte czy juz nie?

    OdpowiedzUsuń