wtorek, 18 września 2012

DENKO część 1

Hej ;)

Dzisiaj przychodzę do was z Projektem Denko :)
Zużyte produkty zbierałam od czerwca ;) więc ponad 3 miesiące ;)


Kosmetyków ciągle mam masę mimo że sporo zużywam to też dostaję bądź kupuję nowe - chociaż z kupowaniem to staram się hamować :)

Zużycia podzielę na 2 albo 3 posty :) w jednym poście było by tego zbyt dużo :)

Antyperspiranty - widać, który lubię najbardziej i do którego najczęściej wracam ;)


Szampony - są rewelacyjne, bardzo mi przypasowały i wrócę do nich nie raz!!


Miniaturki szamponów - też były ok, przyjemnie się ich używało :)


Suche szampony - najbardziej lubię Isanę ale 2 pozostałe też były całkiem całkiem ;)


Korektory Inglot - fajne i tanie ;) krycie konsystencja i kolory super - kiedyś je kupię ponownie ;)


W tym poście to już wszystko :) Zapraszam na kolejne części Projektu Denko :)
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie któregoś z produktów napiszcie w komentarzu - chętnie odpowiem ;)

Miłego dnia!!

15 komentarzy:

  1. Szampon z garniera bardzo fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przy najlbiższej promocji na ten suchy szampon z isany go wkońcu zakupić go chodzi za mną od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja muszę "zadenkować" na blogu. Ileż to kobiety używają produktów to w głowie się nie mieści ;)
    Zapraszam na moje dzisiejsze babskie słodkości ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę ich zostało do pokazania ;)

      Usuń
  5. ja miałam z asa odżywkę do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam kilka ;) której używałaś?

      Usuń
  6. też lubię te anty anty rexony xD

    OdpowiedzUsuń