sobota, 29 września 2012

DENKO część 2

Hej :)

Byłam teraz 2 dni we Wrocławiu :) Załatwiałam ostatnie sprawy związane z uczelnią i urządzałam swoje mieszkanie :) Od niedzieli będę już w nim mieszkać ;) Zrobiłam też przy okazji bardzo małe zakupki ale o tym w innym poście :)

Dziś kolejna część Projektu Denko :) W planach jest jeszcze jedna ;)

Tusze do rzęs - oba z Maybelline i oba świetne!!!


Krem do rąk - przyjemnie się go używało i nawilżał dłonie, nie były po nim klejące :)


Dwufazowa odżywka - świetny produkt do włosów, będzie o niej osobny post - to mój HIT  !!!


Maska i odżywki do włosów - wszystkie produkty rewelacyjne oprócz odżywki z Oriflame.. była bardzo średnia a do reszty z pewnością wrócę


Wyrzutki - maska była okropna ciężko się ją zmywało i kompletnie nic nie robiła.. mleczko do opalania z filtrem nie chciało się rozsmarowywać, tłuściło wszystko i bieliło..


W tym poście to już wszystko :) w najbliższych dniach będzie kolejna i już ostatnia część - chętnych zapraszam :) Jeśli macie pytania odnośnie jakiegoś kosmetyku piszcie w komentarzach - chętnie odpowiem :)

Miłego dnia ;)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oj duże ;) zbierane kilka miesięcy ;)

      Usuń
  2. u mnie akrat ten zolty tusz sie nie sposal,za duza szczotka to mojego oka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nauczyłam się nią posługiwać ;)

      Usuń
  3. No,no ciekawe ;)
    Zapraszam na http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html
    Gdzie proszę o pomóc i masz szansę że nagrodzę twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html
    Gdzie proszę o pomóc i masz szansę że nagrodzę twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, czyli będziesz mieszkała teraz we Wrocławiu? Trzeba będzie urządzić jakieś blogerskie choćby małe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak będę :) bardzo chętnie się wybiorę ;)

      Usuń
  6. Spore denko ;) ja nie mogę jakoś się zebrać żeby zbierać opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń