poniedziałek, 24 września 2012

tatuaż

Hej :)

Dziś będzie niekosmetyczny post :) Mam nadzieję że was zaciekawi :)
Pokażę wam mój nowy nabytek jakim jest tatuaż na nadgarstku :)
Zrobiłam go w czwartek :) bardzo szybko się goi ;)

Tatuaż chciałam sobie zrobić już na 18 urodziny jednak nie byłam do końca pewna co chcę gdzie i jak.. postanowiłam jeszcze trochę poczekać - w końcu to bardzo ważna decyzja, praktycznie na całe życie ;) Teraz gdy już dokładnie wiedziałam czego chce postanowiłam go zrobić ;) tym bardziej że zaczyna się nowy etap w moim życiu nadciąga bardzo wiele zmian i dużo już się zmieniło oczywiście jak najbardziej na plus :)

Oto on :)

A wy macie bądź chcecie tatuaże?

Miłego dnia ;)

31 komentarzy:

  1. Nie mamy, ale chcemy w tym samym miejscu co Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest tatuaż w moim stylu, ale ważne by Tobie się podobał i byś z przyjemnością na niego patrzyła do końca życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko na nie, reszta fajna :) ale najważniejsze, żeby Tobie się podobał :) ja sama od lat planuje swój/swoje. Wiem już co chce i jak, ale szukam odpowiedniego artysty... Ma być najlepszy na świecie Lol;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to najważniejsze! dobry tatuażysta ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają takie tatuaże, chociaż na sobie ich jakoś nie widzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też planuję tatuaż, chcę go zrobić w styczniu tylko nie wiem jeszcze w jakim miejscu :) Wzór już znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze się zastanów ;) ja miejsce wybrałam takie abym mogła łatwo zakryć :)

      Usuń
  6. Kiedyś chciałam,ale się nie odważyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i skromny chociaż z serca bym sama zrezygnowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie bardzo je chciałam :P

      Usuń
  8. Sam tatuaż nie w moim guście, ale miejsce idealne. Sama swego czasu chciałam, ale jakoś mi przeszło. Może za jakiś czas się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorów na nadgarstek jest mnóstwo :) moja koleżanka w ten sam dzień zrobiła sobie na nadgarstku w stylu maori ;) też piękny :)

      Usuń
  9. ja mam dwa duże tatuaże jeden także na nadgarstku, ale w pionie - w kanji, więc treść jest nieczytelna dla zwykłych smiertelników i oto chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcę jeszcze jeden na łydce ale to kiedyś kiedyś ;)
      pokazywałaś je może?

      Usuń
  10. Ładna sentencja. Ja mam tatuaż - 5 gwiazdek - czarne i turkusowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) widziałam !! śliczne są :)

      Usuń
  11. mam tatuaże i powiem, że mam ochote na więcej :) właśnie w ostatnim poście też o tym pisałam :D

    p.s. zainspirowałaś mnie dzisiaj z paznokciami :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już do ciebie zaglądam ! :)
      cieszę się, że są inspirujące ;p

      Usuń
  12. mam jeden na krzyżu i planuję 2 więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nawet jeśli po cichu marzę o małym tatuażu,to mój strach przed igłą skutecznie to marzenie oddala w niepamięć:-(

    OdpowiedzUsuń
  14. mam na tym samym nadgrastku i planuje jeszcze 4 innych .Ale nie chce wyglądać jak motocyklistka :)

    OdpowiedzUsuń