wtorek, 16 października 2012

Promocja Estee Lauder

Hej :)

Wczoraj zobaczyłam na blogu Pasja Piękna post o promocji w Douglasie
Promocja dotyczy duo czyli maskary i błyszczyka Estee Lauder :)
Zaciekawiona wstąpiłam dziś do Douglasa - sprawdziłam kolor i przygarnęłam to duo :)
Maskara daje rewelacyjny efekt a kolor błyszczyka jest idealny dla mnie (zastanawiam się czy nie kupić jeszcze jednego i niech czeka na swą kolej jak zużyję ten zestaw)
Koszt to 39zł :) mamy 2,8ml maskary i 4,5ml błyszczyku

Kilka zdjęć ;)


24 komentarze:

  1. błyszczyk rzeczywiście piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie ładne usta to każdy kolor pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie widziałam połączenia ust i oczu w jednym, ale efekt ładny daje zarówno na ustach jak i rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten błyszczyk wygląda bardzo ślicznie na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna okazja! Po zdjęciach od razu widać, że to doskonałe produkty, może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się wydaje, że błyszczyk podkreśla nierówności ust. Przynajmniej patrząc na to zdjęcie odnoszę takie wrażenie. Sam kolor jednak rzeczywiście przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wyczaiłam tego wcześniej :) zrobię jutro zdjęcia i zobaczę czy też będzie widać bo na żywo tak w oczy się to nie rzuca ;)
      mi ten kolor idealnie podbija mój naturalny :D

      Usuń
  7. O jak fajnie, że komuś się przydała informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę maskarę w pełnej wresji i tak naprawdę mieszane uczucia,co do jej efektów.Spodziewałam się więcej od tuszu za 139zł

    OdpowiedzUsuń
  9. błyszczyk fajne, ale efekt jaki daje tusz jest genialny! ehm i teraz mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam również i jestem zadowolona a zwłaszcza z błyszczyku, co jest u mnie raczej rzadkością, bo nie przepadam za błyszczykami ;/

    OdpowiedzUsuń