niedziela, 4 listopada 2012

Projekt Denko - październik

Hej :)

Strasznie długo mnie tu nie było :) Mam nadzieję, że w końcu uda mi się bardziej regularnie do Was pisać ;) Dziś przygotowałam projekt denko :)

mój ulubiony żel do mycia buzi :) bardzo wydajny! nie podrażnia, bardzo dobrze oczyszcza może troszkę przesuszać skórę
 uwielbiam i w sztyfcie w spray-u.. nic nie chroni mnie lepiej :)
całkiem fajne mleczko ale szału nie zrobiło.. używałam jedynie do demakijażu oczu jednak kupić bym go nie kupiła są o wiele lepsze produkty  ;)
 mój ulubiony peeling.. ciągle do niego wracam :)
 o tej maseczce napiszę osobny post ;)
 całkiem fajna maseczka :) sprawiała że włosy były mięciutkie i ułatwiała ich rozczesywanie.. tak jak pisze producent wystarczyła mi na 2 aplikacje
świetny peeling !! bardzo fajnie wygładza skórę.. jest ostry ale akurat to mnie w nim urzekło ma kremową konsystencję - szkoda że nie jest dostępy w większej pojemności

To już na tyle w tym projekcie denko :) Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych produktów piszcie w komentarzach - chętnie odpowiem :)
Udało się wam coś zużyć w październiku ? :) 

Miłego wieczoru ;)

14 komentarzy:

  1. ale ta maseczka koktajlowa to w końcu dobra czy nie? taka informacja bardzo by się przydała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie chce o niej zrobić osobny post bo z jednej strony uważam ją za totalnego bubla ale używając jej nieco inaczej staje się świetnym produktem ;)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować tą maskę do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszalałaś z maseczkami - fajnie, ja nigdy nie mogę się zmobilizować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym miesiącu dopiero zaszaleje ;d

      Usuń
  4. Widzę, że denko zdominowały maseczki :) Gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejne denko pewnie też zdominują ;p dziękuję ;)

      Usuń
  5. Żel Effaclar jest rzeczywiście dobry, sama go również używam. :) Dobry jest też z tej serii Effaclar Duo, super pielęgnuje twarz i regeneruje :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żelu duo nie używałam , nie wiedziałam że taki jest :p
      kremu duo używam - i też już pomału kończę ;)

      Usuń
  6. o jedne z moich ulubionych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię peelingi i maseczki z Perfecta:-)
    Stosuję zielony peeling do cery tłustej i mieszanej.Ta maseczka ma przyjemny zapach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielonego nie próbowałam a maseczki są dla mnie średnie bardzo ;)

      Usuń