poniedziałek, 18 lutego 2013

korektor Maybelline

Witajcie ponownie :)

Dziś przygotowałam dla was jeszcze recenzję korektora z Maybelline ;)


Zawiera pigmenty kryjące, które utrzymują się na twarzy przez wiele godzin.
Bez substancji tłuszczowych, nie zatyka porów. Idealnie tuszuje cienie pod oczami.

Cena to ok.20zł za 7,5ml

Co tu dużo mówić jest to mój ulubieniec ostatnich kilku miesięcy.
Maskuje drobne niedoskonałości (na te większe mam kamuflaż) i moje cienie pod oczami, ma raczej średnie krycie ale bardzo ładnie się wtapia w skórę. Ma całkiem fajną gamę odcieni. Myślę że nawet bladziochy będą z niego zadowolone. U mnie nr 02 sprawdza się dobrze ale równie dobrze mogłabym używać odcienia 01 ;) Nie podkreśla suchych skórek i nie zapycha. Jest bardzo bardzo wydajny. Opakowanie jest poręczne a aplikator w formie gąbeczki sprawdza się idealnie :) Kolejnym plusem jest to, że jest dostępny w prawie każdej drogerii.

Zobaczcie efekty i same oceńcie czy warto kupić :) Ja z pewnością kupię go ponownie gdy się skończy !

niedoskonałości

cienie pod oczami

Miłego wieczoru ;)

22 komentarze:

  1. też mam ten korektor i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie się prezentuje na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się w niego wyposażyć :) dzięki za tę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem przekonana co do tego odcienia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są inne odcienie w gamie, możesz sprawdzić je sobie przy okazji :)

      Usuń
  5. Cienie pod oczami powinnas korygowac specjalnym korektorem pod oczy i powinien byc on w rozowym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę ;)
      jednak cieni pod oczami na co dzień nie muszę korygować bo są praktycznie nie widoczne, ujawniają się gdy jestem naprawdę zmęczona i niewyspana więc raz na jakiś czas ten korektor sprawdza się świetnie ;)

      Usuń
  6. Ja gop również uwielbiam, jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam lekkiego korektora w żółtym odcieniu, obejrzę go w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obejrzyj :) idealnie żółty to on nie jest ale może odcień 01 będzie ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. warto chociaż obmacać w drogerii tester ;)

      Usuń
  9. no ciekawy, może kiedyś się na niego skuszę :)
    chociaż u mnie dobrze pod oczy się sprawdza z Essence I <3 stage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam korektora z Essence ;) przyjrzę się mu bliżej gdy ten się skończy :)

      Usuń
  10. Moim ulubieńcem jest teraz korektor z flomaru:)

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest faktycznie niezły, miałam go kupić ostatnio ale wybrałam taki z manhatanu

    OdpowiedzUsuń