czwartek, 21 lutego 2013

mat, satyna czy błysk

Hej :)

Drugi semestr na uczelni już na dobre mi się zaczął :)
Zaczynam ćwiczyć - ciekawe jak mi to wyjdzie :P czy coś się zmieni i ile wytrwam :)
Zamówiłam kilka rzeczy do paznokci i za ok. 2 tyg. pokażę wam co stworzyłam :P

Dziś też o paznokciach będzie ;) czarne w 3 odsłonach :)
Możecie ocenić czy lepszy błysk czy jednak mat a może satyna ? :P
Mi osobiście w każdej wersji się podobały i podobają nadal :D


Wybaczcie mi ten odrost.. strasznie szybko mi paznokcie rosną i żeby go nie było go tak widać musiałabym robić je co 2 tyg. a na to czasu nie mam :)

Jutro wrzucę wam makijaż :)w końcu to blog makijażowy :p
I tak jak zapowiedziałam szykuję recenzje tuszu do rzęs ;)

Miłego wieczoru :)

24 komentarze:

  1. matowe najładniejsze chyba :D błysk też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem za matem :) ale pozostałe też fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi chyba też mat najbardziej się podobał :P

      Usuń
  3. Dziewczyno, ale śliczne pazury mat!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mat wygląda tu bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie podoba się błysk :)
    co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      studiuje zarządzanie i inżynierie produkcji :)

      Usuń
  6. świetnie! chodza ostatnią za mną czernie na pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ostatnie są ładne :D
    zajrzysz do mnie ?
    http://naszekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń