niedziela, 10 lutego 2013

Paznokcie

Hej ;)

Jestem już po sesji :) Udało mi się wszystko zaliczyć w pierwszym terminie i mam wolne jeszcze przez tydzień ;)

Chciałam wam pokazać paznokcie jakie obecnie nosze (utwardziłam swoje naturalne paznokcie czarnym żelem) :) zdecydowałam się na zmianę kształtu, kształt który wybrałam jest teraz dość popularny i bardzo mi on odpowiada jest mi dużo wygodniej wszystko robić :) wcześniej cały czas paznokcie miałam opiłowane na kwadrat :)

Wymyśliłam sobie matową czerń ze złotym paseczkiem przez co nie są one banalne i wyglądają bardzo elegancko :) Matowy efekt uzyskałam top coat-em z Essence ;) w każdej chwili mogę go zmyć i mieć błyszczącą czerń ;)


Wybaczcie mi suche skórki ale nie chciałam używać oliwki przed zrobieniem zdjęcia żeby nie zniszczyć efektu matu :)

Podoba wam się ten kształt ? Co obecnie macie na swoich paznokciach ? ;)

Miłego dnia ;)

26 komentarzy:

  1. Paznokcie bardzo ładne jeśli chodzi o kształt, czerń też fajna, ale zdecydowanie nie w macie... Jakoś mat mu tu do wszystkiego "nie leży" i według mnie znacznie lepszy byłby połysk ;). Ja generalnie uważam, że długie paznokcie niebyt dobrze wyglądają w tego typu wykończeniach ;).

    Ale sam pomysł ciekawy, na plus :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie długie paznokcie rewelacyjnie wyglądają w macie ;) mi się ten efekt bardzo podoba ;) ale.. ile ludzi tyle opinii :)

      dziękuję ;)

      Usuń
  2. Jak dla mnie świetne - zarówno pod względem kształtu, koloru jak i matowego wykończenia. Szkoda, że moje serdelkowe paluszki i brzydka szeroka płytka nigdy nie pozwolą mi uzyskać tak estetycznego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałaś ? skąd wiesz, że nie pozwolą ?
      spróbuj ! ten kształt wyszczupla/wysmukla paznokcie i dłonie ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne paznokcie, mi chyba bardziej by się podobały jakby czerń nie była matowa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planuję tak za tydzień zmyć ten matowy top coat - będą wtedy błyszczące ;)

      Usuń
  4. nie lubie u siebie matu :) zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię mat - taka miła odskocznia od błyszczących ;)

      Usuń
  5. Strasznie podobają mi się matowe paznokcie, te w szczególności :)

    Poluje na tego mata od Essence, ale ciągle go niema :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      mam go już od długiego czasu.. możliwe, że nie są już dostępne

      Usuń
  6. Świetnie wygląda ten mat. Osobiście nie przepadam za takim kształtem paznokcia, ale to indywidualna kwestia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) każdy lubi coś innego ;)

      Usuń
  7. kształt paznokci cudowny! Zawsze o takim marzyłam, ale moje paznokcie się chyba do takiego nie nadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja nosiłam przez dobre 2-3 lata kwadraty i zmieniłam :) spróbowałam i nie żałuję :) też myślałam, że nie dla mnie taki kształt - a jednak ;)
      spróbuj :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. uwielbiam je ;D i pewnie przez dłuższy czas ten kształt będzie u mnie gościł :) są mega wygodne ;)

      Usuń
  9. Kolorek ok, ale mi ten kształt się nie podoba :) może dlatego, że sama wolę na prosto piłować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      też zawsze miałam na prosto opiłowane ale zachciało mi się zmian :)

      Usuń
    2. Próbowałam kurcze na pół okrągło ale nie mogę się przyzwyczaić i dziwnie się czuje z takimi paznokciami ;p

      Usuń
    3. ja też na początku dziwnie się czułam - to jednak coś innego :)
      spróbuj opiłować na takie migdałki- jeszcze nie szpic ale też już nie półokrągłe.. tak żeby były delikatnie zwężone ku dołowi/końcowi paznokcia
      wstawię ci przykładowe zdjęcie z jakiejś strony
      http://stylizacjapaznokcia.blogspot.com/2011/05/bezowe-migdaki.html

      Usuń
  10. Piękny kształt paznokcia :) Tylko szkoda, że w macie - nie bardzo lubię, ale wiadomo - to rzecz gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mat już mi się straszkę starł i są bardziej satynowe teraz :D też fajnie wyglądają ;)

      Usuń