poniedziałek, 18 lutego 2013

Paznokciowo

Hej :)

Post tak na szybko :) Ponieważ idę zaraz na małe zakupki :)
Wieczorem opublikuję recenzję korektora Maybelline ;)

Chciałam pokazać Wam jakie paznokcie nosiłam przed tymi czarnymi, które mam obecnie :)
Czarne możecie zobaczyć kilka postów wcześniej :)





Kolejne coś czuję, że będą czerwone :P Z pewnością zostanę przy kształcie, który mam obecnie :)
Typowe migdałki średnio mi pasowały chociaż były bardzo wygodne.. Kwadraty bardzo lubię ale narazie do nich nie wracam :)

Życzę Wam miłego dnia i zapraszam na późniejszą recenzję :)

20 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam u kogoś migdałki, sama nigdy nie miałam sztucznych paznokci, bo jakoś nie mogę się przekonać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam swoje utwardzone żelem :) nie uważam, że są sztuczne.. są po prostu utwardzone ;)

      Usuń
  2. Mi się migdałlki najbardziej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak wolę gdy mają bardziej zwężone czubki :p

      Usuń
  3. Pierwsze i drugie są świetne. Sama swego czasu często robiłam takie ze srebrnym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie są śliczne :D Jaki to lakier ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to żel :) mam swoje paznokcie utwardzone żelem :)

      Usuń
  5. podobają się migdałki ale nie wiem jakoś nie wyobrażam sobie mojej reki w migdałach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja wygląda dużo smuklej niż w kwadratach :)

      Usuń
  6. Pierwsze są najpiękniejsze, muszę sobie coś podobnego zafundować:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie ale pierwsze chyba najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie jeśli chodzi o kolor i wzorek świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wzorek to naklejka :)

      Usuń