czwartek, 14 lutego 2013

Poszukiwany

Hej :)

Szukam nowego portfela na wzór starego i mam do was w związku z tym ogromną prośbę.

Tak wygląda portfel kupiony dobre 2 lata temu w sklepie House

Zależy mi aby kupić bardzo podobny, na allegro znalazłam taki sam tyle, że fioletowy.. Jednak wolałabym czarny..
Jeśli wiecie gdzie mogę kupić coś podobnego proszę o link :)
A może wy macie jakiś nieużywany w tym typie do odsprzedania ?
Zależy mi na czarnym kolorze, miękkiej skórce i ćwiekach..

Miłego dnia :)

Ps. Późnym wieczorem pojawi się post walentynkowy :)

6 komentarzy:

  1. Ja od kilku lat kupuje portfele w mango. Są bardzo trwałe i kosztują coś ok 80-90 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy tam nie zaglądam - chyba czas to zmienić ;)

      Usuń
  2. też muszę kupić nowy portfel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię tego.. wiecznie nic mi się nie podoba i nie mogę trafić idealnie..

      Usuń