niedziela, 3 lutego 2013

Powrót..

Hej :)

Postanowiłam do was wrócić i powinnam was przeprosić za swoją nieobecność :)
Długo mnie tu nie było - całe 2 miesiące..
Czas ten bardzo szybko mi zleciał..
Miałam jakiś taki dziwny okres w życiu.. Nic mi się nie chciało, byłam znudzona, nie wiedziałam o czym do was pisać a nie chciałam też pisać bez sensu czy z przymusu..
Dlatego zrobiłam sobie przerwę od bloga :)

Na dworze zrobiło się wiosennie skłoniło mnie to do kilku zmian i przemyśleń ;)
Postanowiłam wrócić i mam nadzieję zostać tu jak najdłużej ;)

Mnie też dopadła sesja - pierwsza w życiu :P
ostatni egzamin mam we wtorek i później prawie 2 tyg. wolnego :) myślę, że przez ten czas będę się tu częściej pojawiać :)

Kolejny post, który planuję będzie o pielęgnacji mojej twarzy :)
Zaszło w niej trochę zmian :)

Wszystko co ostatnio wykończyłam poszło do kosza - nie sądziłam, że wrócę do pisania notek także projektu denko tak szybko nie będzie.

Poczyniłam też ostatnio małe zakupy więc taki post pewnie też się pojawi o ile będziecie chętne zobaczyć co kupiłam :)


Miłego dnia wam życzę :)

7 komentarzy:

  1. Dobrze, ze wróciłaś! Ja kilka dni temu też wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu się doczekałam xD Mam nadzieję że zostaniesz już na stałe

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha nadszedł czas powrotów :) Jak miło :) Pozdrawiam i buziaki :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny to chyba zapach wiosny w powietrzu tak działa :) u mnie cieplutko i słonecznie dzisiaj, ptaszki ćwierkają aż żyć się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej świetnie że wróciłaś, czekam na nowe posty ;]
    Zajrzysz do mnie ? http://naszekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń